اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

آینده کشور در گرو همت امروز دانش‌آموزان است

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانش‌آموزان با نگاه به آینده باید با کسب علم و دانش، رعایت تقوی و قناعت در کارها موفقیت خود را تضمین کنند و بدانند آینده کشور در گرو همت امروز آنها است.

آینده کشور در گرو همت امروز دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی‌محمدی تاکندی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان علمی استان که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اگر دانش‌آموزان به نماز اهمیت دهند و با وضو وارد کلاس شوند خداوند همیشه در تمام مراحل زندگی به آنها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه انسان‌های متعهد و متخصص می‌توانند نیاز آینده کشور را تأمین کنند، افزود: دانش‌آموزان باید قدر جوانی خود را بدانند و با تلاش شبانه‌روزی از همه فرصت‌ها به خوبی بهره ببرند تا بنیه علمی خود را تقویت کنند زیرا آینده کشور به افراد دانا و باسواد نیازمند است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شخصیت‌هایی همچون شهید رجایی، بابایی، لشگری، علامه رفیعی و مفیدی با تلاش و همت به مقام‌های بالا رسیدند.

تاکندی ادامه داد: دانش‌آموزان با نگاه به آینده باید با کسب علم و دانش، رعایت تقوی و قناعت در کارها موفقیت خود را تضمین کنند و بدانند آینده کشور در گرو همت امروز آنها است.

این مسئول با بیان اینکه معیار استاندار جدید قزوین فقط باید کار و تلاش و توسعه استان باشد، عنوان کرد: استاندار با همه گروه‌های سیاسی از چپ و راست باید ارتباط داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه استاندار جدید قزوین با استفاده از نظر افراد صاحب‌نظر کارها را پیش ببرد، اضافه کرد: همچنین وی باید دلسوز دیگران باشد و با مشورت کارها را جلو ببرید.

گفتنی است؛ در این برنامه مرتضی روزبه استاندار، آیت‌الله علی محمدی تاکندی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و رجب رحمانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، کریم افشار رئیس بنیاد ملی نخبگان استان و جمعی از دانش‌آموزان، معلمان و مسئولان مدارس نیز حضور داشتند.

همچنین در این مراسم از دانش‌آموزان نخبه علمی استان قزوین در بخش دختران شامل رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری سال 92، برگزیدگان المپیادهای علمی، برگزیدگان استانی و کشوری جشنواره خوارزمی و معدل‌های برتر امتحانات نهایی مدارس استان تقدیر به عمل آمد.

این برنامه همه ساله از سوی معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش قزوین به اجرا در می‌آید و مراسم تقدیر از دانش‌آموزان و دانش آموختگان برتر استان در بخش پسران نیز صبح پنجشنبه 28 آذر ماه در محل سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول