اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سراوان تاکید کرد

برخورد مدیران مدارس با دانش‌آموزان موتورسیکلت‌سوار

فرمانده انتظامی سراوان گفت: مدیران مدارس اجازه ندهند دانش‌آموزان با موتورسیکلت و خودرو در محیط مدرسه و فضاهای آموزشی حاضر شوند.

برخورد مدیران مدارس با دانش‌آموزان موتورسیکلت‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محسن داوودی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان سراوان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: برخورد با خودروهای شخصی که کار جابه‌جایی مسافر را انجام می‌دهند در اولویت کار پلیس راهور است.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان عنوان کرد: مردم با گرایش به سمت خودروهای عمومی که از سلامت و امنیت بالایی برخوردار است، این فرهنگ را نهادینه کرده و از خودروهای شخصی استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: رانندگی دانش آموزان بدون گواهینامه تخلف نیست بلکه جرم محسوب می‌شود که تشکیل پرونده و دستور قضایی را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: جلوگیری از این اتفاقات برای دانش آموزان با فرهنگ سازی در مدارس و همچنین فراهم کردن زمینه شرایط استفاده از ناوگان عمومی برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان انجام شود و مدیران مدرسه به هیچ عنوان حق تردد دانش آموزان را با موتور سیکلت و خودرو در محیط مدرسه و فضاهای آموزشی ندهند.

مدیر آموزش و پرورش سراوان نیز در ادامه این جلسه متذکر شد: تربیت یک دانش آموز مانند حک کردن یک نقش بر روی یک تخته سنگ است که اگر بتوانیم مسائل اجتماعی و فرهنگی را در این دوران، فرهنگ سازی کنیم، خیلی از مسائل و مشکلات جامعه حل و در آینده نیز شاهد مسائل ناگوار نخواهیم بود.

حسن نوروزی در پایان اذعان داشت: پیشنهاد شهرک ترافیک مطرح شده، فضای آن مشخص شده و به زودی از طریق مبادی مربوطه قرار است راه‌اندازی شود تا شاهد آموزش‌های ترافیکی برای دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول