اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از یک‌هزار شرکت‌کننده

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان مشهدی برگزار شد

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور بیش از هزار دانش‌آموز پسر از نواحی مختلف آموزش و پرورش مشهد برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان مشهدی برگزار شد

ابوالقاسم باروح رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری استان با مشارکت آموزش و پرورش استان، نیروی انتظامی، اداره‌کل ورزش و جوانان و رسانه‌های استان این همایش بزرگ را در راستای گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری برگزار کرد.

وی با اشاره به حضور بیش از هزار دانش‌آموز در این همایش عنوان کرد: پیش‌بینی مسئولان هیئت دوچرخه‌سواری استان نیز حضور پرشور دانش‌آموزان در این همایش بود که خوشبختانه امروز این حضور چشمگیر ما را بر آن داشت تا در آینده نزدیک همایش‌های این چنینی را بیشتر برگزار کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همچنین با اشاره به حضور مدیرکل محیط زیست استان در این همایش گفت: مدیرکل محیط زیست استان از این همایش دوچرخه‌سواری استقبال کرد و خواستار انجام بیشتر و گسترده‌تر این گونه همایش‌ها شد.

در پایان مراسم نیز به قید قرعه به پنج نفر از شرکت‌کنندگان از هر ناحیه هدایای ارزنده و به منطقه تبادکان چهار دستگاه دوچرخه اهدا شد.

انتهای پیام/2202/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول