اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده لنده خبر داد

شرکت 65 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در دومین مرحله طرح آیه‌های تمدن

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده لنده گفت: در دومین مرحله طرح آیه‌های تمدن در شهرستان لنده بیش از 65 نفر از دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان شرکت کردند.

شرکت 65 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در دومین مرحله طرح آیه‌های تمدن

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ سید امرالله رخشا ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان بسیجی در شهرستان لنده گفت: طرح آیه‌های تمدن؛ سلسله برنامه‌هایی برای ارتقای تحصیلی، افزایش معدل و کسب رتبه‌های برتر و پذیرش در دانشگاه های مرجع بوده، که از طریق کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، ارائه‌ کتب کمک آموزشی، انجام مشاوره‌های تحصیلی و ... به صورت رایگان از سوی بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌گردد.

وی افزود: رشد علمی و فرهنگی دانش‌آموزان بسیجی از مهمترین اهداف سازمان بسیج دانش‌آموزی است که در این زمینه‌ برنامه‌های مختلفی را به اجرا در آورده است.

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده لنده گفت: طرح آیه‌های تمدن یک طرح علمی بوده که در جهت افزایش سطح علمی دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

رخشا با اشاره به استقبال دانش‌آموزان در مرحله اول و دوم این طرح گفت: طرح آیه‌های تمدن در پنج مرحله طراحی شده که دانش‌آموزان علاوه بر آزمون‌های اجرا شده از کتب و جزوات رایگان آموزشی نیز برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: در اولین مرحله از طرح آیه‌های تمدن در این شهرستان بیش از 80 نفر از دانش‌آموزان بسیجی شرکت کرده و در مرحله دوم این طرح که صبح امروز برگزار گردید 65 نفر از آنان حضور یافتند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده لنده افزود: این طرح ویژه دانش‌آموزان اول و سوم راهنمایی (دوره اول متوسطه) و اول و دوم متوسطه (دور دوم) برگزار شده است.

انتهای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول