اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای علمی صورت گرفت

برگزاری همایش کنکور ویژه دانش‌آموزان متوسطه در تویسرکان

همایش کنکور ویژه دانش‌آموزان سوم و چهارم متوسطه با حضور احمد شیری‌وثیق کارشناس ارشد مشاور برنامه‌ریزی، تحصیل و خانواده همدان در تویسرکان برگزار شد.

برگزاری همایش کنکور ویژه دانش‌آموزان متوسطه در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بعد از ظهر امروز همایش کنکور ویژه دانش‌آموزان سال سوم و چهارم متوسطه با حضور احمد شیری، کارشناس ارشد مشاور برنامه‌ریزی، تحصیلی و خانواده همدان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان برگزار شد.

در حاشیه این همایش کارشناس ارشد مشاور برنامه‌ریزی، تحصیلی و خانوداه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در توصیه به خانواده‌ها، اظهار کرد: خانواده‌ها یک رابطه گرم و صمیمی در خانه با داوطلبان کنکور داشته باشند زیرا این گونه ارتباط ضمن ایجاد آرامش در خانه مایه دلگرمی و آرامش ذهنی داوطلب می‌شود.

احمد شیری‌وثیق تاکید کرد: آرامش فضای خانه و خانواده بستر مطالعه همراه با تمرکز، امیدواری و تصمیم‌گیری محکم را در دانش‌آموز نهادینه می‌کند، پس می‌طلبد والدین نسبت به این مهم توجه داشته باشند.

وی خطاب به داوطلبان کنکور ابراز کرد: داوطلبان کنکور برای انجام کارهای خود هدفمند عمل کنند زیرا مشخص شدن هدف باعث انگیزه قوی برای تلاش بیشتر می‌شود.

کارشناس‌ارشد مشاور برنامه‌ریزی، تحصیلی و خانواده همدان افزود: اگر دانش‌آموز ما هدف داشته باشد مطمئناً برای دستیابی به آن با تمام توان، انرژی و قدرت درونی خود استفاده می‌کند و مسیر را خیلی خوب طی می‌کنند.

وی برنامه‌ریزی را عاملی نقش‌آفرینی در کسب موفقیت داوطلب عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان دقت کنند اگر می‌خواهند پیشرفت خوب و موفقی داشته باشند باید برنامه‌ریزی همراه با مدیریت زمان را اولویت کار قرار دهند.

شیری‌وثیق تاکید کرد: مطالعه‌ بابرنامه، باعث می‌شود دانش‌آموز حساب شده، منطقی و بر اساس اصول درست کار را پیش ببرد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول