اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی:

همایش دوچرخه‌سواری ویژه دانش‌آموزان مشهدی برگزار می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: همایش دوچرخه‌سواری ویژه دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.

همایش دوچرخه‌سواری ویژه دانش‌آموزان مشهدی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، ابوالقاسم باروح اظهار داشت: با توجه به رویکرد و توجه ویژه فدراسیون و وزارتخانه نسبت به توسعه ورزش همگانی تلاش کردیم همایش‌های مختلفی را در شهر مشهد به صورت همگانی برگزار کنیم.

وی افزود: در همین راستا با توجه به افزایش آلاینده‌ها و به منظور فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه برای کمک به سلامت و تعالی جامعه و داشتن هوای پاک با اعلام تمایل اداره‌کل آموزش و پرورش همایش دوچرخه‌سواری با عنوان «هوای پاک، ورزش، سلامتی» پنجشنبه 21 آذرماه ویژه دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه در مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با ادارات مختلف برای برگزاری مطلوب این همایش، ادامه داد: این برنامه از ساعت 8:30 دقیقه صبح از میدان شهدا آغاز شده و در مقابل سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به پایان خواهد رسید.

باروح با اشاره به استقرار کمیته استعدادیابی هیئت در این همایش، گفت: این‌گونه همایش‌ها می‌تواند مکان خوبی برای شناسایی افراد با استعداد که توانایی انجام دوچرخه‌سواری به صورت حرفه‌ای را دارند، باشد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص بدون استفاده ماندن پیست ثامن الائمه(ع) مشهد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده این پیست را از اداره‌کل در اختیار گرفتیم و شرایط اولیه برای تمرین بانوان را در این پیست مهیا کردیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی افزود: یک دوره مسابقه جایزه بزرگ کشوری نیز در این پیست برگزار شد که مورد توجه فدراسیون قرار گرفت.

وی با اشاره به بعد مسافت این پیست از شهر مشهد، ادامه داد: با در نظر گرفتن تمهیداتی سعی در مراقبت از این پیست داشتیم اما به علت نبود امکان تامین سیستم گرمایشی، امکان استفاده از آن در فصول سرد وجود ندارد.

باروح تصریح کرد: با این شرایط آمادگی لازم را برای در اختیار قرار دادن این مجموعه به شهرستان طرقبه شاندیز در صورتی که امکان استفاده از آن را داشته باشند، داریم.

وی همچنین در خصوص تاخیر به وجود آمده در راه‌اندازی ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری سطح شهر مشهد، گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این امر به عهده شهرداری و شورای شهر است و قرار بوده هیئت در بخش آموزش و تعمیرات دوچرخه کمک کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم شاهد راه‌اندازی هرچه سریعتر این ایستگاه‌ها باشیم چراکه علاوه بر توسعه دوچرخه‌سواری به سلامت جامعه و داشتن هوایی پاک کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول