اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای شهرستان منوجان خبر داد

برگزاری دوره کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد منوجان

رئیس مرکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای شهرستان منوجان گفت: مددجویان کمیته امداد این شهرستان به این مرکز معرفی شدند تا دوره آموزشی کارآفرینی برای آنان برگزار شود.

برگزاری دوره کارآفرینی ویژه مددجویان کمیته امداد منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، تیمور سنجری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: براساس تفاهمنامه آموزشی که بین وزارت نیرو و سازمان فنی و حرفه‌ای وجود دارد 9 نفر از کارکنان اداره برق منوجان برای آموزش به مرکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند.

وی این دوره آموزشی را در زمینه رشته فنی و ایمنی دانست و افزود: هدف از این دوره آموزشی کنترل ضایعات در توزیع برق بود که با موفقیت انجام شد و پس از برگزاری آزمون به آن‌ها تأییدیه دوره آموزشی اعطا می‌شود.

سنجری تصریح کرد: براساس این تفاهمنامه 82 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی نیز به این مرکز معرفی شدند تا دوره هشت ساعته کارآفرینی برای آنان برگزار شود.

وی گفت: این افراد پس از گذراندن دوره کارآفرینی و آزمون مهارتی تأییدیه دریافت کرده و سپس برای دریافت وام به صندوق مهر امام رضا (ع) معرفی شدند.

انتهای پیام/80006/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول