اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت گرفت

کسب رتبه برتر توسط مرکز فنی و حرفه‌ای کاشان

رئیس مرکز آموش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان از کسب رتبه برتر این مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این استان و کشور خبر داد.

کسب رتبه برتر توسط مرکز فنی و حرفه‌ای کاشان

محمود علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مرکز آموش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان با کسب 71.18 امتیاز در بین مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور موفق به کسب رتبه برتر استان و کشور شد.

وی افزود: رتبه‌بندی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سال 92-91 انجام شد و بر اساس امتیازسنجی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از طریق بند «ز» ماده 21 قانون برنامه پنجم توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، مرکز آموش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان از بین پنج گزینه عالی، خوب، متوسط، ضعیف و خیلی ضعیف با کسب امتیاز 71.18 رتبه عالی را کسب کرد.

رئیس مرکز آموش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان، با اشاره به ضرورت اعتبارسنجی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان داشت: در این اعتبارسنجی، رتبه‌بندی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال 92-91 براساس ارزیابی درونی و بیرونی شاخص‌های کمی و کیفی مهارت آموزشی در زمینه‌های آموزش، مدیریت اجرایی آموزشی، بهره‌وری و اماکن پشتیبانی صورت گرفت و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان رتبه برتر را دریافت کرد.

علوانی یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان با استفاده از ظرفیت‌های خود در مراکز ثابت شهرستان، تیم‌های سیار شهری و روستایی و آموزش در مراکز جوار کارخانجات، مراکز کنار دانشگاه‌ها و آموزش در پادگان‌های نظامی و ندامتگاه، آموزش در بخش خصوصی و آموزشگاه‌های آزاد و خرید خدمات آموزشی و طرح استاد شاگردی کارنامه موفقی در تربیت نیروی ماهر و بهبود شایستگی‌ها و ارتقای توانمندی نیروی انسانی داشته است.

رئیس مرکز آموش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان متذکر شد: بر اساس چشم‌انداز 20 ساله در افق 1404 کشور مبنی بر برخورداری از دانش پیشرفته و توانمندی در تولید علم و فناوری، کشور متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در تولید ملی است.

علوانی در پایان اذعان داشت: دستیابی به این چشم‌انداز بلند، عزم جدی تلاش وافر و پویایی بیش از پیش تمامی مجموعه‌های علمی و آموزشی کشور را می‌طلبد.

وی، ارتقای مهارت‌ها، افزایش بهره‌وری همایش و نمایشگاه‌ها، ارتقای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشان به آموزش عالی علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای، جذب دانشجو از طریق سازمان سنجش در رشته‌های مختلف و کسب رتبه برتر کشور را از دیگر موفقیت‌های این مرکز در مدت اخیر اعلام کرد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول