اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

آموزش بیش از 107 هزار نفرساعت در رشته فناوری اطلاعات فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: 107 هزار و 310 نفرساعت در رشته فناوری اطلاعات مرکز شهید بهشتی زنجان دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

آموزش بیش از  107 هزار نفرساعت در رشته فناوری اطلاعات فنی و حرفه‌ای

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح روستاها و شهرستان زنجان برگزار می‌کند.

وی به عملکرد مرکز شهید بهشتی در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و بیان داشت: عملکرد فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی با توجه به نوع دوره‌های آموزشی متفاوت بوده است.

*آموزش 210 هزار نفر ساعت در رشته اتومکانیک

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه در رشته اتومکانیک 210 هزار و 6 نفر ساعت آموزش برگزار شده است، تصریح کرد: در رشته امور مالی و بازرگانی 12 هزار و 633 نفر ساعت آموزش اجرا شده است.

این مسئول آموزشی با بیان اینکه در رشته امور اداری 6 هزار و 551 نفر ساعت آموزش برگزار شده است، افزود:‌ در دوره‌های آموزشی مربوط به رشته برق 49 هزار و 473 نفر ساعت آموزش اجرا شده است.

افشاری با بیان اینکه در نیمه نخست سال‌جاری در رشته‌های بهداشت و ایمنی 4 هزار و 658 نفر ساعت آموزش اجرا شده است، گفت: در رشته‌ تاسیسات 4 هزار و 945 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان اجرا شده است.

*آموزش 19 هزار نفر ساعت در رشته جوشکاری و بازرسی جوش

وی به برگزاری رشته جوشکاری و بازرسی جوش مرکز شهید بهشتی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره‌ها 19 هزار و 888 نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال‌جاری در رشته صنایع چوب 2 هزار و 340 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان مربوط به این رشته اجرا شده است، بیان داشت: در رشته صنایع دستی و دوخت‌های سنتی 7 هزار و 685 نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

این مسئول آموزشی به دوره‌های برگزار شده در رشته صنایع شیمیایی در شش ماه نخست‌ سال‌جاری اشاره کرد و اذعان داشت: در این رشته 24 هزار و 490 نفر ساعت آموزش اجرا شده است.

*آموزش 12 هزار نفر ساعت در رشته طراحی و دوخت

افشاری با اشاره به اینکه در دوره‌های صنایع غذایی 2 هزار و 960 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان به این رشته برگزار شده است، گفت: در رشته طراحی و دوخت 12 هزار و 870 نفر ساعت در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در رشته عمران 28 هزار و 553 نفر ساعت آموزش برگزار شده است، اظهار داشت: در دوره‌های مربوط به رشته فناوری اطلاعات نیز 107 هزار و 310 نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه در دوره‌های کشاورزی مرکز شهید بهشتی زنجان 6 هزار و 238 نفر ساعت آموزش اجرا شده است، تصریح کرد: 7 هزار و 422 نفر ساعت در رشته‌های مخابرات این مرکز شرکت کردند.

*آموزش 9 هزار نفر ساعت در رشته کنترل و ابزار دقیق

این مسئول آموزشی به رشته‌های برگزار شده در کنترل و ابزار دقیق اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره‌ها 9 هزار و 300 نفر ساعت در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

افشاری تصریح کرد: در دوره‌های مربوط به رشته مکانیک 23 هزار و 212 نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در رشته‌های مختلف و رشته‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/73008/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول