اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری خرم‌دره خبر داد

توسعه پارک «راه ابریشم» خرم‌دره در سال آینده

سرپرست شهرداری خرم‌دره گفت: پارک «راه ابریشم» شهر خرم‌دره سال آینده توسعه می‌یابد.

توسعه پارک «راه ابریشم» خرم‌دره در سال آینده

محمدرضا مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به پروژه‌های پیشنهادی جدید برای سال 93 اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی پروژه عمرانی برای سال آینده در شهرستان خرم‌دره در نظر گرفته شده است.

وی آسفالت‌ریزی مناطق مختلف شهر خرم‌دره را یکی از پروژه‌های سال آینده اعلام کرد و بیان داشت: برای اجرای این پروژه 5 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

سرپرست شهرداری خرم‌دره اضافه کرد: آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر خرم‌دره جزو برنامه‌های در نظر گرفته شده در این پروژه است.

این مسئول با اشاره به اینکه پل زیرگذر کمربندی خرم‌دره سال آینده احداث می‌شود، افزود: این پروژه در تقاطع کمربندی و خیابان جمال‌الدین شهر ایجاد می‌شود.

مقدم در توضیح مبلغ مورد نیاز برای اجرای این پروژه ادامه داد: برای عملیاتی کردن این پل 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

* خیابان ولیعصر شهر خرم‌دره سال آینده ساماندهی می‌شود

سرپرست شهرداری خرم‌دره ساماندهی خیابان ولیعصر خرم‌دره را یکی دیگر از برنامه‌های سال آینده شهرداری اعلام کرد و متذکر شد: برای اجرای این پروژه مبلغ 5 میلیون ریال هزینه نیاز است.

این مسئول توسعه پارک «راه ابریشم» را از برنامه‌های شهرداری خرم‌دره اعلام کرد و ابراز داشت: خرید زمین و توسعه پارک راه ابریشم از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این پروژه است.

مقدم ادامه داد: طبق برنامه شهرداری برای توسعه این پارک 6 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سال آینده میادین ورودی شهر خرم‌دره ساماندهی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی این میادین مبلغ 5 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

سرپرست شهرداری خرم‌دره گفت: این ساماندهی ورودی غربی و شرقی شهر خرم‌دره را شامل می‌شود.

* ایجاد پارکینگ عمومی در شهر خرم‌دره

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش می‌شود در سال آینده پارکینگ عمومی در شهر ایجاد شود، گفت: خرید زمین برای پارکینگ عمومی شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

مقدم با بیان اینکه این پارکینگ در خیابان بهشتی یا خیابان جمال‌الدین شهر ایجاد می‌شود، متذکر شد: برای ایجاد این پارکینگ 6 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی در پایان اذعان داشت: مجموعاً برای عملیاتی کردن پروژه‌های در نظر گرفته شده برای سال آینده شهرداری خرم‌دره به 133 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول