اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ارائه طرح جامع پارک جنگلی یاسوج طی 10 روز آینده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع پارک جنگلی یاسوج طی 10 روز آینده طراحی و ارائه شود تا بتوان تصمیمات لازم در خصوص ساماندهی هرچه بهتر پارک جنگلی اتخاذ شود.

ارائه طرح جامع پارک جنگلی یاسوج طی 10 روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نشست ساماندهی پارک جنگلی یاسوج با حضور استاندار، معاون عمرانی، فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج و دیگر مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط در سالن شماره دو استانداری برگزار شد.

سید موسی خادمی در این نشست بر ضرورت ساماندهی پارک جنگلی یاسوج تاکید کرد و گفت: اگر این پارک را سر و سامان ندهیم کار عبس و بیهوده انجام دادیم که باید بر اساس کار کارشناسی و مناسب نسبت به ساماندهی و رفع موانع و مشکلات پارک اقدام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که از این فضا استفاده‌ لازم صورت نگرفته است، گفت: باید مشخص شود که پارک جنگلی به چه سمت و سویی برود و چه برنامه‌هایی باید در آن اجرا شود از این‌رو طرح جامع پارک جنگلی یاسوج باید طراحی و اجرا شود.

وی اذعان کرد: طرح‌هایی توسط برخی ادارات طراحی شده که نیاز به اجرای طرحی واحد دارد؛ از این‌رو شهرداری، منابع طبیعی، محیط زیست و میراث فرهنگی با هماهنگی لازم طی 10 روز آینده طرحی ارائه دهند تا بتوان تصمیمات لازم در خصوص ساماندهی هرچه بهتر پارک جنگلی اتخاذ گردد.

خادمی با بیان این‌که باید مشخص شود متولی پارک چه کسی است و چه برنامه‌هایی باید در آن اجرا شود، گفت: با ارائه طرح جامع پارک جنگلی می‌توان به نتیجه واحدی رسید و به نحو احسن و شایسته از این موهبت الهی بهره‌مند شد.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با ارائه طرح جامع پارک جنگلی و اجرای آن باید دنبال بحث سرمایه‌گذاری در این حوزه باشیم و جدا از اقدامات و سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط ادارات و نهادها اجرا شده با برنامه‌ریزی صحیح در روند واگذاری عرصه به سرمایه‌گذار واگذار شود.

انتهای پیام/82011/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول