اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران:

پارک بانوان در فریدونکنار احداث شد

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: موافقت اولیه احداث پارک بانوان فریدونکنار اخذ شد.

پارک بانوان در فریدونکنار احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از دفتر امور بانوان استانداری مازندران، مریم جمشیدی در دیدار با فرماندار، نایب رئیس شورای شهر و معاون عمرانی شهردار فریدونکنار بر اجرای طرح‌های مختلف رفاهی و گردشگری برای بانوان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه همه شهرها و روستاهای مازندران مورد توجه هستند، افزود: بانوان در مازندران بسیار مهجور مانده و آن چنان از ظرفیت و توانمندی‌های بانوان استفاده نشده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه جایگاه مشاوران امور بانوان برخی از دستگاه‌های اجرایی در حد مطلوب نیست، بیان داشت: مدیری که تنها به فکر بودجه بوده تا با تخصیص بودجه فعالیت خود را شروع کند آن مدیر، مدیر شایسته و لایق نبوده و نمی‌تواند موفق عمل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه فریدونکنار از ظرفیت و زیرساخت‌های مطلوب گردشگری برخوردار است، بیان داشت: تاکنون از زیرساخت‌های اقتصادی و گردشگری فریدونکنار آن چنان که شایسته است استفاده نشده که امیدواریم در دولت تدبیر و امید ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران احداث پارک بانوان در فریدونکنار را امری ضروری برشمرد و از فرماندار، نایب رئیس شورای شهر و معاون شهردار فریدونکنار خواست تا اقدامات اولیه برای احداث این پارک لحاظ شود.

فرماندار فریدونکنار نیز با تقدیر از نگاه بلند مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران اظهار داشت: پست سازمانی کارشناس امور بانوان در فرمانداری‌ها تحقق یابد.

قاسمی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای مشاوران در فرمانداری‌ها ردیف اعتباری تعریف نشد، افزود: در حقیقت مشاوران بدون دریافت هیچ دستمزدی ایثار و خدمت می‌کنند.

وی مشکل زباله را یکی از مشکلات اساسی شهر فریدونکنار برشمرد و بیان داشت: روزانه 35 تن زباله در شهر فریدونکنار تولید می‌شود که سرانه زباله هر شهروند حدود 900 گرم بوده در حالی که در کشورهای پیشرفته سرانه زباله هر فرد 500 گرم است.

قاسمی با تاکید بر لزوم آموزش بانوان در امر تفکیک زباله از مبدا تصریح کرد: 70 الی 80 درصد زباله‌های مازندران قابل تفکیک بوده که باید به نحو مطلوب زباله‌ها بازیافت و استفاده شوند.

فرماندار فریدونکناراز احداث پارک بانوان در فریدونکنار استقبال کرد و افزود: با بسیج تمام امکانات برای احداث این پارک در فریدونکنار همکاری می‌کنم.

در این نشست نایب رئیس شورای شهر و معاون عمرانی شهرداری فریدونکنار موافقت اولیه خود را برای احداث پارک بانوان در این شهر اعلام کردند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول