اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌‌ها

برترین‌های مسابقات تیراندازی بسیج در سمنان معرفی شدند

رئیس تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: برترین‌های مسابقات تیراندازی بسیج در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی با پایان یافتن رقابت‌ها معرفی شدند.

برترین‌های مسابقات تیراندازی بسیج در سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، صادق هروی پیش از ظهر امروز در حاشیه تقدیر از این افراد در این زمینه بیان کرد: این مسابقات با حضور 20 شرکت کننده در سالن تیراندازی شهدای گمنام به همت تربیت‌بدنی سپاه و هیئت تیراندازی بسیج استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: محمد گلینی، محمدقلی شهروی و علی گلینی عناوین اول تا سوم مسابقات تیراندازی در رشته تپانچه را از آن خود کردند.

رئیس تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: در رشته تفنگ بادی نیز مهدی صیادجو، علی جوادی و سیاوش ذوالفقاریان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

یادآور می‌شود: عوامل اجرایی این دوره از مسابقات متشکل از صادق هروی، سیدعلیرضا موسویان، علی قربان‌زاده و میثم قربان‌زاده بودند. 

برگزاری همایش پیاده‏روی بسیجیان شاهرود

همچنین همایش پیاده‏روی بسیجیان پایگاه‎های حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، در این فراخوان و پیاده‏روی بیش از 200 نفر از بسیجیان پایگاه‏های امام خامنه‏ای، شهید آوینی و امام هادی (ع) حوزه مقاومت بسیج خاتم‎الانبیا (ص) حضور داشتند که مسیر پایگاه‏های خود در سه نقطه شهر تا حرم شهدای گمنام را طی کردند.

این افراد با حضور در حرم پنج شهید گمنام در ارتفاعات شاهرود، ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان انقلاب، با آنها پیمانی دوباره در ادامه راهشان بستند. 

در این فراخوان، فرمانده بسیج خاتم‏الانبیا (ص) شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان بسیج گفت: ولایت فقیه از ما بسیجیان انتظار دارد تا در پیشرفت و تعالی کشور کمک و همراه باشیم و تمام تلاش خود را در این راه مصروف کنیم. 

روح‎الله اشرفی افزود: بسیج پشتیبان ولایت و انقلاب و اسلام است و باید با توجه به مسئولیتی که دارد و با پشتوانه مردمی و عقبه قوی خود در کمک به کشور در زمینه‎های مختلف فعال و کوشا باشد. 

وی تصریح کرد: بسیج یکی از بزرگ‎ترین موهبت‏های الهی است که به دست امام راحل (ره) تأسیس شد و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و از آن حفظ و حراست کنیم. 

فرمانده بسیج خاتم‏الانبیا (ص) شاهرود خاطر نشان کرد: اگر بسیج بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تأسیس نمی‏شد، معلوم نبود سرنوشت انقلاب ما به سرنوشت انقلاب مردم مصر یا الجزایر یا تونس و لیبی و یا شاید بدتر از آن گرفتار می‏شد. 

اشرفی تأکید کرد: بسیجیان باید خود را به سلاح بصیرت و معرفت و در کنار آن علم و عمل مجهز کنند و بدانند که دشمن اکنون بیشترین سرمایه‏گذاری را برای از بین بردن فرهنگ بسیج در جنگ نرم خود در پیش گرفته است. 

انتهای پیام/74007/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول