اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

انکار بسیج یک خیانت بزرگ است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: انکار بسیج یک خیانت است و امروز باید مراقب بود؛ چرا که عده‌ای تلاش می‌کنند بسیج را در جامعه کمرنگ کنند.

انکار بسیج یک خیانت بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری صبح امروز در گردهمایی بصیرتی بسیجیان که با حضور 100 نفر در مسجد امام رضا(ع) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‏های شهدا اظهار کرد: بسیاری از شهدا جزو نخبگان علمی، فرهنگی و هنری بودند که با رها کردن علم و دانش و عناوین و موقعیت خود برای دفاع از اسلام و میهن مقابل کفر به میدان مبارزه رفتند و شهید شدند.

وی افزود: شهیدانی مثل باکری، همت، زین‌الدین و باقری از جمله این شهدا بودند که با توجه به موقعیت‌هایی که داشتند، با درک درست شرایط کشور و انقلاب برای دفاع از اسلام و قرآن به جبهه‌ها شتافتند و با فداکاری خود باعث شدند اکنون ما در قله‌های پیشرفت و تعالی قرار گیریم.

فرمانده سپاه شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی کاری کرد که نقش مردم در جامعه بسیار پررنگ و نقش محوری مردم برجسته‌تر شود.

مطهری تصریح کرد: امام با تأسیس بسیج نقش مردم را بیش از گذشته با تشکیل این نهاد مردمی عظمت بخشید تا نظام اسلامی با کمک مردم برابر فتنه‌های داخل و خارج بیمه شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر در جنگ، مردم بسیجی ایران حضور نداشتند و آن اتحاد و همدلی و انسجام نبود، اکنون معلوم نبود، ما چه سرنوشتی داشتیم.

فرمانده سپاه شاهرود بیان کرد: بیان تاریخ جنگ بدون بسیج مفهومی ندارد و بعد از جنگ نیز خدمات ارزنده بسیج و بسیجیان قابل انکار نیست و این اقدامات باعث رشد و تعالی انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه انکار بسیج به معنای انکار همه ارزش‌های الهی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انکار بسیج یک خیانت است و باید مراقب بود چرا که عده‌ای تلاش می‌کنند بسیج را در جامعه کمرنگ کنند و این یک انحراف و خیانت بزرگ به امام و انقلاب است.

مطهری تاکید کرد: تاکنون که انقلاب از خطرات مختلف به سلامت عبور کرده، از هدایت‌های ولایت و حضور بسیج در خط ولایت بوده و باید این ادامه‏دار باشد؛ چرا که بسیج برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی پایه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/74007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول