اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه شهرکرد:

استکبارستیزی شاخصه اصلی دانشجویان است

رئیس دانشگاه شهرکرد با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز 16 آذر، آورده است: قدرت تحلیل سیاسی و استکبارستیزی شاخص‌های دانشجویان است.

استکبارستیزی شاخصه اصلی دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس دانشگاه شهرکرد با صدور پیامی به مناسب گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، آورده است: 16 آذر هر سال بهانه‌ای برای مرور خاطرات سال‌ها آرمانگرایی، آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی قشر دانشجو و موعودی برای هم‌پیمان شدن دوباره، تقویت اراده و آماده شدن برای برداشتن گام‌های بزرگ‌تر در راه این اهداف مقدس است.

این پیام می‌افزاید: و این روز چه بامسما به نام دانشجو مزین شده و رمز نامگذاری آن از کلام امام راحل که دانشگاه را مبدأ همه تحولات برشمرد و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب که، نگاه نو، توقعات آرمانی، قدرت تحلیل سیاسی و استکبارستیزی را شاخص‌های دانشجو می‌داند، قابل درک است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: 16‌ آذر در تاریخ مبارزات این ملت یادآور خون‌های پاک دانشجویان شهید است که در راه مبارزه با استکبار و حفظ آرمان‌های انقلاب و کیان ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری در همه صحنه‌ها حاضر بوده‌اند، چه در مبارزات قبل از انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز در صحنه‌های جهاد علمی.

این پیام می‌افزاید: فرصت را غنیمت شمرده و با نثار درود به روان پاک همه شهدا بالاخص شهدای دانشجو، این روز که نماد آگاهی سیاسی و استکبارستیزی دانشجو است را گرامی می‌دارم و علاوه بر توصیه به دانشجویان به تلاش بیشتر و کوشش جدی در راه‌ اعتلای ایران اسلامی و افزایش بصیرت و آگاهی، برای همه دانشگاهیان عزیز، آرزوی سربلندی می‌نمایم.

انتهای پیام/68006/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول