اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز

گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد.

گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هم‌اندیشی هیئت عاشقان ولایت و تداوم طرح ولایت و طلیعه حکمت همراه با گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز عصر امروز در سالن کوثر حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) برگزار شد.

در این مراسم مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس حلقه‌های صالحین را برنامه‌ای ارزشی در راستای اهداف نظام و سنگری در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان دانست و اظهار داشت: تشکیل حلقه‌های صالحین در مقابل جنگ نرم دشمن بسیار تاثیرگذار است.

جاسم رشیدی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین در بسیج دانشجویی سازماندهی شده‌اند و جلسات آن نیز برگزار می‌شود افزود: طرح شجره طیبه و حلقه صالحین نمونه‌ای از برنامه‌های بسیج برای بصیرت‌افزایی است.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه حلقه‌های صالحین موجب آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان می‌شود، بر شرکت بسیجیان در این حلقه‌ها به منظور یادگیری آموزه‌های دینی، خودسازی تأکید و اضافه کرد: اجرای خوب طرح صالحین می‌تواند بسیاری از چالش‌های فرهنگی جامعه را حل کند.

رشیدی در ادامه با تاکید بر نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه و همه‌گیر شدن روحیه و معرفت بسیجی بیان داشت: حلقه‌های صالحین در قالب تشکیلات بسیج و با اهداف خاصی شکل گرفته است.

وی کشف استعدادها و قابلیت‌های افراد، پاسخ به شبهات در اسرع وقت، تقسیم کار و تقویت حس مسئولیت‌پذیری و ... از فواید و ثمرات حلقه‌های صالحین برشمرد و تصریح کرد: دوره طرح ولایت و آموزش مبانی اسلامی نیز یکی از برنامه‌های ویژه بسیج دانشجویی است که با هدف دفاع فکری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌های اسلامی و گوهر نفیس‌ اندیشه ولایت و تبیین ارزش‌ها و عقاید اسلام ناب محمدی(ص) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول