اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران:

اولویت بسیج دانشجویی تربیت نسلی ارزش‌مدار است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: اولویت بسیج دانشجویی تربیت نسلی سالم و ارزش‌مدار برای آینده نظام است.

اولویت بسیج دانشجویی تربیت نسلی ارزش‌مدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران،حمید لزگی در مراسم تقدیر از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران اظهار داشت: اولویت‌کاری بسیج دانشجویی تربیت نسلی سالم و ارزش‌مدار برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به تبیین چگونگی شکل‌گیری و نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها پرداخت و گفت: بسیج دانشجویی برآیند آینده‌نگری و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که با گذشت حدود سه دهه از حضورش در فضای عمومی دانشگاه‌ها امروز به یکی از تشکل‌های مؤثر دانشجویی تبدیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران یادآور شد: بسیج دانشجویی تشکلی است که با فرمان امام خمینی(ره) در کشور شکل گرفت و در دانشگاه‌ها زیر نظر ناحیه بسیج دانشجویی استان فعالیت می‌کند.

وی درباره چگونگی تشکیل بسیج دانشجویی در کشور اظهار داشت: در واپسین روزهای حیات امام خمینی(ره) در پیامی از سوی ایشان که بخشی از آن اختصاص به تأسیس بسیج دانشجویی و طلبه داشت،همه جوانان را به آنچه جهاد علمی و مبارزه خستگی‌ناپذیر در سنگر علم و عمل نامیده بودند،فرا خواندند و بسیج دانشجویی با هسته مرکزی دانشجو شکل گرفت.

لزگی در ادامه با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: بسیج دانشجویی نقش بسیار مهمی در فتح قله‌های علمی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی دارد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران اولویت کاری بسیج دانشجویی را تربیت نسلی سالم و ارزش‌مدار برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام و اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج دانشجویی بر مبانی ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی متکی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی درصدد است با تربیت نسل جوان و افزایش بصیرت دینی در آنها دانشجویان فارغ‌التحصیل را که روزی مدیران این نظام هستند در مسیر اهداف عالی نظام رهنمون کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران گفت: امروز بسیاری از جوانان کشور با حضور در بسیج دانشجویی و با بصیرت‌افزایی در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند.

لزگی در پایان تصریح کرد: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها رسالت بزرگی برعهده دارد و در شرایط کنونی جامعه که جوانان ما از هر سو مورد هجمه فرهنگی دشمنان هستند، ایجاب می‌کند بسیج دانشجوئی فعال‌تر از هر زمانی مانند دوران دفاع مقدس جلودار این میدان حساس باشد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول