اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی در زنجان

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی در زنجان خبر داد.

برگزاری بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی در زنجان

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در طول هفته بسیج اظهار داشت: سومین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، خلاقیت و پیشرفت نامگذاری شده است که برنامه‌های مختلفی در این روز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی نخبگان استانی خبر داد و افزود: این نشست‌ها با حضور نخبگان، اساتید و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزاری جشنواره اختراعات و ابداعات و خلاقیت‌های بسیج را از دیگر برنامه‌های بسیج عنوان کرد و گفت: سازمان بسیج علمی و پژوهشی این برنامه را برگزار می‌کند.

وی همچنین از افتتاح سالن‌های ورزشی و صالحین خبر داد و گفت: برنامه‌های مطلوبی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

طهماسبی با اشاره به برگزاری بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: این برنامه فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج، «بسیج پیشتاز حماسه و خدمت است»، افزود: برنامه‌های مختلفی در این هفته برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج با حضور در عرصه‌های مختلف دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده است، افزود: نقش بسیج در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار است.

وی بسیج را پیشتاز عرصه‌های پیشرفت و تعالی جامعه عنوان کرد و گفت: این نقش بی‌بدیل از تدابیر امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

طهماسبی با اشاره به اینکه بسیجیان استان زنجان نیز همواره پیشگام در عرصه‌ها بوده‌اند، گفت: امروز نقش بسیج در تمدن اسلامی چشمگیر است.

انتهای پیام/73003/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول