اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اعلام برنامه‌های بسیج دانشجویی مازندران در دانشگاه‌ها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اعلام برنامه‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: بسیج تفکری متعالی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.

اعلام برنامه‌های بسیج دانشجویی مازندران در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، حمید لزگی با اشاره به لزوم ترویج تفکر بسیجی در سطح جامعه به خصوص دانشگاه‌ها گفت: بسیج تفکری متعالی در برابر توطئه‌های فرهنگی و هویتی دشمنان است.

وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه‌ای است که با اهداف الهی و با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه سپردن انقلاب به دست مردم از اهداف تشکیل بسیج بود، افزود: انقلاب اسلامی با دیدگاه مردم شکل گرفت و با تدبیر امام خمینی(ره) به دست مردم نیز سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل بسیج همه افراد جامعه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هماهنگ شدند، خاطرنشان کرد: ادامه و استمرار انقلاب نیز با تشکیل این نیرو بیشتر محقق شد.

لزگی ادامه داد: بسیج در ادامه روند انقلاب توانست حرکت‌های مطلوبی را در جامعه انجام داده و به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه بسیج با ترویج ارزش‌های الهی افراد ارزشمندی را تربیت کرده است، افزود: مکتب بسیج مکتبی تاثیرگذار و ارزشمند است.

لزگی با اشاره به لزوم ترویج تفکر بسیجی در سطح جامعه گفت: تفکر بسیج برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است و همین تفکر و فرهنگ ناب است که دشمنان را به زانو درآورده است و بسیج را ماندگار کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن است و امروز این تفکر والا راه‌گشای تمام امور شده است، تاکید کرد: بسیج تفکری متعالی در برابر توطئه‌های فرهنگی و هویتی دشمنان است.

لزگی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در دانشگاه‌ها گفت: برگزاری جشنواره شعر و ادبیات دفاع مقدس، برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در کنار یادمان شهدای دانشگاه کشاورزی ساری، فراخوان مقالات دانشجویی شمیم ایثار با موضوعات فرهنگی، جنگ نرم، واکاوی وصایای شهدا و همچنین برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران از برنامه‌های بسیج دانشجویی استان در این هفته است.

وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، ارسال پیام کوتاه با موضوع بسیج و دستاوردهای آن، برپایی ایستگاه تریبون آزاد پرسش و پاسخ و مشاوره دینی و تربیتی با موضوع جنگ نرم و عفاف و حجاب، ارسال بلوتوث و پیامک با محتوای جنگ نرم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در سطح دانشگاه‌های مازندران است.

انتهای پیام/2296/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول