اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان زنجان:

خانه مطبوعات زنجان دوباره راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به زودی خانه مطبوعات استان زنجان راه‌اندازی و احیا می‌شود.

خانه مطبوعات زنجان دوباره راه‌اندازی می‌شود

ناصر مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل بسیار مهم و تاثیرگذار در عرصه مطبوعات نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خانه مطبوعات استان زنجان راه‌اندازی و احیا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا زمینه‌های لازم برای بررسی اساس‌نامه و تشکیل مجمع عمومی فراهم خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در نخستین فرصت ممکن این تشکل صنفی در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: باید همه افرادی که در امر مطبوعات و اطلاع‌رسانی نقش دارند، حضور پر رنگی در خانه مطبوعات داشته باشند تا بتوان یک تشکل جامعی از نظر وجود همه گرایش‌ها، سلایق و نخبگان در این عرصه ایجاد کرد.

مقدم با اشاره به اینکه برگزاری نخستین جشنواره مطبوعاتی در استان زنجان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از راه‌اندازی خانه مطبوعات است، یادآور شد: این برنامه از طریق خانه مطبوعات در استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه آمار دقیقی از تعداد خبرنگاران استان زنجان وجود ندارد، ادامه داد: نبود یک تشکل صنفی از مهم‌ترین دلایل عدم آمار دقیق خبرنگاران در استان به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات می‌تواند خبرنگاران استان زنجان را شناسایی کند، اضافه کرد: باید مکانیزمی تعریف شود که بر اساس آیین‌نامه‌ها خبرنگاران استان مشخص شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت مطبوعات در استان اذعان داشت: هدف این است که به صورت ویژه در خدمت مطبوعات بوده و مشکلات آنها را برطرف کنیم.

مقدم با بیان اینکه اداره ویژه‌ای در راستای رفع مشکلات خبرنگاران و ویژه مطبوعات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منفک و ایجاد شده است، ابراز داشت: در مجموع ظرف یک ماه آینده نیز خانه مطبوعات استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول