اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد صومعه‌سرا عنوان کرد

قد خمیده فرهنگ و ارشاد صومعه‌سرا از کمبود اعتبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: کمبود اعتبار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا را قد خمیده کرده است.

قد خمیده فرهنگ و ارشاد صومعه‌سرا از کمبود اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید محمود رزمگیر عصر امروز در نهمین همایش بزرگداشت روحانی مبارز شهید میرزا کوچک جنگلی در سالن فارابی این شهرستان، اظهار کرد: یاد و خاطره میرزای جنگلی و یاران باوفایش همواره در تاریخ ماندگار است. 

*میرزا کوچک برای «ما» بودن جان خود را فدا کرد

وی با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی فراتر از «منیت‌ها» برای رسیدن به «ما» جان خود را فدا کرد، افزود: میرزا کوچک دور تمام «منیت‌های» وجودی خود حصار کشیده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا تصریح کرد: توکل بر خدا و اعتقاد به هدف سبب ماندگاری یاد میرزا جنگلی در روزگار کنونی شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در جوامع امروزی با استفاده از پول و قدرت عده‌ای را به گرد خود جمع می‌کنند، متذکر شد: ممکن است پول و قدرت قادر به جذب عده‌ای در کنار فرد پولدار باشد اما هرگز موجب دوستی انسان‌ها نمی‌شود.

رزمگیر، یاران گرد میرزا کوچک جنگلی را شریک و از دوستان باوفایش دانست.

وی ایستادگی، مقاومت و رشادت‌های تا آخرین نفس میرزا کوچک را سرمشق صبر و بردباری برای تمام جوانان امروز برشمرد و اذعان کرد: عقاید میرزا در دفاع از خاک و ارزش‌هایش برگرفته از راه عاشوراییان بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه فرهنگی و هنری اشاره کرد و یادآور شد: صومعه‌سرا دارای ظرفیت‌های غنی از منظر فرهنگ و قرآن است.

وی فعالیت موفق کانون‌های فرهنگی و قرآنی و انجمن‌های مختلف در صومعه‌سرا را مصداق این مدعا دانست.

این مسئول با تصریح بر اینکه هرگز یک‌بال قادر به پرواز به اوج نیست، تأکید کرد: اهداف فرهنگی و هنری صومعه‌سرا برای پرواز به اوج و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر نیازمند دو بال محکم و مقاوم است.

به گفته رزمگیر، حمایت مسئولان و نماینده صومعه‌سرا از هنرمندان و فعالان انجمن‌ها موجب استفاده بهینه و مؤثرتر از ظرفیت‌های این شهرستان می‌شود. 

*قد خمیده ارشاد صومعه‌سرا از کمبود اعتبار

وی کمبود اعتبار برای ادامه برنامه‌های مدون اداره ارشاد اسلامی صومعه‌سرا را معضلی مهم دانست و خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار اداره ارشاد اسلامی صومعه‌سرا را قد خمیده کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا از نماینده مردم این شهرستان در مجلس خواستار حمایت و پشتیبانی شد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم مذکور 13 نفر از مسئولان انجمن‌های صومعه‌سرا، گروه نمایشی روزنه آبی، نوه «سید جلال چمنی» از یاران نزدیک میرزا کوچک و ... با اهدای لوح و هدیه قدردانی شدند.

انتهای پیام/84003/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول