اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در حوزه نماز تقدیر شد

در هفتمین گردهمایی فعالان نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حوزه نماز تقدیر شد.

فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در حوزه نماز تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در لوح تقدیری که از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به علی چشمه‌نور سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اعطا شد، آمده است: نماز رشته الفت بین بندگان و خداست، فریضه‌ای که خداوند مهربان از باب عشق و محبت از انسان خواسته است، آنان که در این صف نور و وادی حضور همیشه نغمه سرای سرود توحیدند و پای در رکاب معرفت، راه‌یافتگان به ساحت قدسی نماز و قرب‌یافتگان به آستان ملکوتی معبودند.

در بخش دیگری از این لوح وزیر ارشاد گفته است: تردید ندارم که این موفقیت خطیر پس از یاری پروردگار حاصل همراهی و همکاری شما در این تلاش گروهی بوده است، از زحمات دلسوزانه و آگاهانه شما در امر ترویج فرهنگ نماز قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال می‌خواهم اجر تام و تمام این عمل نیک را با بهترین پاداش‌ها پاسخ دهد.

با کسب مقام شایسته تقدیر توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، ستاد اقامه نماز این وزارتخانه توانسته است توجه دست‌اندرکاران امر اقامه نماز کشور را جلب کند.

انتهای پیام/62006/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول