اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد

ناصر مقدم به عنوان مدیرکل ارشاد زنجان منصوب شد

ناصر مقدم امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب و معرفی شد.

ناصر مقدم به عنوان مدیرکل ارشاد زنجان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر مقدم ظهر امروز در حضور جمعی از هنرمندان استان، مسئولان استانی و کشوری به عنوان مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی و حکم خود را از دستان معاون وزیر ارشاد دریافت کرد.

همچنین در این مراسم از خدمات ابراهیم قاسمی سرپرست سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان قدردانی شد.

در ادامه این مراسم یکی از اصحاب فرهنگ استان زنجان به ارائه نظرات خود پرداخت.

حجت‏الاسلام رحمت بیگدلی با تاکید بر اینکه با انتخاب رئیس‌جمهور جدید تحولی در جامعه رخ داده است، افزود: امیدواریم وی به قول‏‌هایی که داده است وفا کرده و عمل کند.

این فعال فرهنگی یکی از حوزه‏ هایی که دچار مشکلات زیادی در طول سال‎های گذشته شده بود را حوزه فرهنگ و هنر برشمرد و تصریح کرد: هشت سال گذشته عصر محنت اصحاب مطبوعات بوده است.

وی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات غیر فعال شد و بسیاری از نشریات نیز بسته شدند، ادامه داد: اعتبارات فرهنگی کشور در جاهایی هزینه شد که غیر قانونی بود.

بیگدلی اذعان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حیاط خلوت استانداری و اصحاب قدرت نیست که اعتبارات فرهنگ و هنر استان را با دستوری که از بالا می‏‌رسد در جای دیگر هزینه کنند.

این فعال فرهنگی با تاکید بر اینکه این هزینه‏‌کردها حرام است، یادآور شد: این اتفاق در سال‏‌های گذشته در استان زنجان رخ داده است.

وی با بیان اینکه از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خواستاریم محوریت کار خود را قرآن و اهل بیت (ع) قرار دهد، تصریح کرد: وی باید بر اساس قرآن عمل کند.

بیگدلی گفت: اگر استاندار به مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان دستور دهد که اعتبارات یکی از انجمن‏‌ها را در جای دیگر هزینه کنید، این کار حرام است چراکه در بودجه برای هر بخش اعتبار پیش‏‌بینی شده است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول