اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلیل از ناشر مازندرانی توسط وزیر ارشاد

ناشر مازندرانی در مراسم تجلیل از خادمان نشر، توسط وزیر ارشاد تقدیر شد.

تجلیل از ناشر مازندرانی توسط وزیر ارشاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فریده یوسفی مدیر مسئول انتشارات شلفین، به‌عنوان تنها زن ناشر در مراسم تجلیل از خادمان نشر با حضور وزیر ارشاد، مورد تقدیر قرار گرفت.

فریده یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت: کمیت و کیفیت کتاب‌های منتشر شده، بررسی وضعیت ناشر از نظر سابقه علمی و فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ناشر و حضور در نمایشگاه‌های کتاب از جمله معیارهای ارزیابی برای انتخاب ناشران برتر بود.

وی با بیان اینکه از سال 79 فعالیت در زمینه انتشار کتاب را شروع کردم، افزود: هشت عنوان کتاب تالیف کرده‌ام و  بیشتر آثار منتشر شده است.

مدیر مسئول انتشارات شلفین با اشاره به اینکه از وزیر ارشاد تقاضا دارم امنیت را به حوزه کتاب برگرداند، گفت: منظور از حوزه کتاب به معنای نویسندگان، ناشران، پژوهشگران، لیتوگرافان، چاپخانه‌داران، کتاب‌فروشان و همه دست‌اندرکاران حوزه کتاب است.

وی ادامه داد: به دلیل برخورد غیر علمی با کتاب که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد و سبب بی‌انگیزگی همه دست‌اندرکاران حوزه کتاب شد و اینک از وزیر تقاضا داریم این حوزه را تقویت کند.

یوسفی با بیان اینکه سیاست‌های نادرست گذشته، ابتکار و خلاقیت را از ناشر گرفت، تصریح کرد: در نتیجه مخاطبان کتاب، دلسرد شدند و مجموعه این عوامل سبب شد تا حوزه کتاب زمین‌گیر شود.

این فعال حوزه نشر، یادآور شد: وقتی مخاطب، دلسرد شود و با کتاب قهر کند، حوزه کتاب هم از نظر اقتصادی به زانو درمی‌آید.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول