اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی استان زنجان:

80 درصد کشفیات پلیس مرهون همکاری مردم است

فرماندهی انتظامی استان زنجان از رشد تماس‌های مردمی با پلیس خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد کشفیات جرائم با همکاری مردم صورت می‌گیرد.

80 درصد کشفیات پلیس مرهون همکاری مردم است

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به صفر بودن آمار جرائم خشن مانند سرقت‌های مسلحانه در استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون اظهار داشت: این‌گونه جرائم در احساس امنیت عمومی نقش اساسی ایفا می‌کند.

وی به کشف 100 درصدی سرقت به عنف در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: از آغاز سال‌جاری تاکنون درصد زورگیری‌های کشف شده 630 درصد بوده است که به معنی کشف جرائم سال‌های گذشته در این رابطه است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش معضلات اجتماعی در پی مشکلات اقتصادی در سطح جامعه تصریح کرد: افزایش کشفیات روی داده در حوزه سرقت‌های خرد از جمله سرقت لوازم داخل خودرو در این راستا است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بیشتر کشفیات مربوط به تجهیزات ماهواره از خارج استان زنجان است، اضافه کرد: این موضوع بیانگر روحیات معنوی مردم این استان است.

سردار صالحی درصد کشف پرونده‌های جعل و کلاهبرداری را 82 درصد اعلام و ادامه داد: در این راستا سه باند کلاهبرداری با ارقام بالا در سطح استان تشکیل و کشف شده است.

وی با آزاردهنده توصیف کردن صحنه‌های مربوط به عربده‌کشی در کف خیابان‌ها ابراز داشت: در این راستا طی سال‌جاری 65 نفر دستگیر شده‌اند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان 197 را پل ارتباطی بین مردم و پلیس دانست و گفت: تماس‌هالی مردمی با این شماره نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است.

این مقام انتظامی رشد تماس‌های مردمی را با پلیس بیانگر تحقق اهداف اعلام و تصریح کرد: بیش از 80 درصد کشفیات پلیس با همکاری مردم صورت می‌گیرد.

صالحی با تقدیر از همکاری مردم با پلیس اضافه کرد: نقد منطقی هم نیروی انتظامی را در نیل به اهداف خود کمک می‌کند.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول