اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه کرمانشاه خبر داد

آغاز فعالیت زمستانی پلیس راه کرمانشاه از 15 آذر

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پلیس فعالیت زمستانی خود را از پانزدهم آذر ماه سال‌جاری در جاده‌ها آغاز خواهد کرد.

آغاز فعالیت زمستانی پلیس راه کرمانشاه از 15 آذر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خسرو کوثری ظهر امروز در گردهمایی سازمان‌های امداد و نجات، راه و شهرسازی و هلال‌احمر در استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه به‌علت داشتن آب و هوایی کوهستانی و شرایط سختی که به ‌علت بارش باران در گردنه‌های آن اتفاق می‌افتد نیازمند توجه جدی در زمینه امدادرسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: پلیس و سایر دستگاه‌های اجرایی فعالیت کمک‌رسانی خود را از پانزدهم آذرماه آغاز خواهند کرد و به‌دلیل پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر داشتن زمستانی سخت در استان کرمانشاه باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهیم.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تعداد جان‌باختگان حوادث جاده‌ای در سال گذشته را 64 نفر عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد 39 درصد در زمان انتقال دادن به بیمارستان‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

کوثری خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه، هماهنگی تمامی ارگان‌های امدادرسانی در شرایط سخت در فصل سرما، یخبندان، کولاک و ریزش بهمن است که باعث کاهش دید رانندگان می‌شود و باید اقدامات کمک‌رسانی به نحو صحیح انجام بگیرد.

این مسئول ارائه خدمت به مجروحان و مصدومان را در جاده‌ها مورد تاکید قرار داد و گفت: با به‌وجود آوردن ساز و کارهای مدیریتی و با وحدت عمل می‌توان به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه ابراز داشت: برخی از گردنه‌های استان کرمانشاه از جمله مله‌ماس و قلاجه نیازمند حضور شبانه‌روزی نیروهای امداد و پلیس است که باید با تمام امکانات موجود وارد میدان شوند.

کوثری تلاش پلیس را در کاهش آمار تلفات در زمستان امسال عنوان کرد و از مردم استان کرمانشاه خواست که در موقع حضور در جاده‌هایی که امکان تردد در آن دشوار است با همراه داشتن زنجیر چرخ امنیت را برای خود و دیگران به‌وجود آورند.

وی افزود: ما سعی داریم که با حضور به‌موقع خود در جاده‌ها به مردم نشان دهیم که پلیس جدای از داشتن رویه خشن خود در امر رعایت مقررات، در خدمت‌رسانی به آن‌ها نقش بسزایی را برعهده دارد.

این مسئول از همکاری راه و شهرسازی در خصوص پوشاندن نمک در سطح جاده‌ها، به‌روز کردن ماشین‌آلات در امر خدمت‌رسانی بهتر به مردم در زمستان امسال خبر داد.

به گفته فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه، سازمان هلال‌احمر استان، فوریت‌های پزشکی، راه و شهرسازی و امداد خودرو آماده‌اند که بتوانند به بهترین صورت کار خدمت به مردم استان کرمانشاه را در سطح جاده‌ها انجام بدهند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول