اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

افزایش 70 درصدی مردم از عملکرد پلیس گیلان

رئیس پلیس گیلان با اشاره به تماس‌های مردم با 197 پلیس گفت: در هشت ماه نخست امسال رضایت مردم گیلان از عملکرد پلیس این استان 70 درصد افزایش داشته است.

افزایش 70 درصدی مردم از عملکرد پلیس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در جمع کارکنان انتظامی گیلان به برنامه‌ریزی ناجا برای اجرای طرح مکنا اشاره کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح مکنا در چهار مقوله زیباسازی محیط، تعالی رفتار، تعالی فرآیند انجام کار و ابتکار و نوآوری بوده، اجرای درست طرح مکنا وظیفه همه است.

فرمانده انتظامی گیلان درباره زیباسازی محیط کار تصریح کرد: ما باید در کنار هم و در حد مقدورات به این کار اتمام داشته باشیم تا محیط سالم و شاد برای خودمان و مراجعه کنندگان به محیط‌های نظامی ایجاد شود.

وی نوآوری و ابتکار و استفاده از تجهیزات روز با بهره گیری از دانش را از اصول طرح مکنا ذکر کرد و یادآور شد: دانشگاهیان و پژوهشگران و تجربیات همکاران در عبور از کار سنتی و خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان نقش مهمی دارند.

قائدرحمتی اصل مهم طرح مکنا را بحث تعالی رفتار دانست و گفت: کیفیت وظیفه برای پلیس بسیار مهم است و آنچه در ذهن مردم باقی می‌ماند جدا از سرعت عمل و دقت در کار با روی گشاده و برخورد احترام‌آمیز با مردم است.

وی با اشاره به تشریح تعالی رفتار یادآور شد: در کنار بحث زیبا سازی محیط و آراسته بودن فرد و بهداشت فردی و دقت در وظیفه‌شناسی باید با چهره گشاده و تبسم و با اخلاق خوب و امانت‌داری با آحاد هموطنان حتی متخلفان و مجرمان برخورد کنیم.

رئیس پلیس گیلان این نوع برخورد را یک اصل خواند، یادآور شد: نباید از این اصول عدول کنیم بلکه باید این اصول را در ذهن و فکر خود تمرین کرده و با انجام تمام این اصول به نتایج عالی برسیم.

وی به مسئولیت‌پذیری فرد و مدیر اشاره کرد و آن را با اهمیت خواند و یادآور شد: باید تمام جنبه‌های ماموریت خود را بشناسم و بر مسئولیت خود اشرافیت داشته باشیم.

قائدرحمتی، افزود: اگر به کسی مسئولیت دادیم باید به او آموزش کافی دهیم تا در صورت کوتاهی و انجام ندادن وظیفه پاسخگو باشد.

وی به مرکز 197 اشاره کرد و آن را یک فیلتر و ارزیابی واحد‌های انتظامی از نگاه مردم نامید و خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده از تماس‌های مرکز 197 در هشت ماه گذشته، در کنار انتقاد از عملکرد برخی واحدها، شاهد افزایش 70 درصدی رضایت مردم از عملکرد انتظامی گیلان بودیم.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول