اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کرمانشاه در گفت‌و‌گو با فارس:

طرح زمستانی پلیس در کرمانشاه از 20 آذر آغاز می‌شود

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانی پلیس در استان کرمانشاه از 20 آذرماه سال‌جاری آغاز می‌شود و به‌مدت سه ماه در جاده‌های استان کرمانشاه ادامه دارد.

طرح زمستانی پلیس در کرمانشاه از 20 آذر آغاز می‌شود

خسرو کوثری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای آب و هوایی کوهستانی است و شرایط سختی به‌دلیل بارش باران در گردنه‌های آن اتفاق می‌افتد.

کوثری با تاکید بر اینکه امدادرسانی به مردم موضوع بسیار مهمی است، افزود: طرح زمستانی پلیس در استان کرمانشاه از 20 آذر ماه سال‌جاری آغاز می‌شود و اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفته است.

به گفته رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، برخی گردنه‌های استان کرمانشاه نیازمند حضور شبانه‌روزی نیروهای امداد و پلیس است و باید با تمام امکانات موجود وارد میدان شوند.

کوثری از کاهش 29 درصدی تلفات جاده‌ای در آبان‌ماه سال‌جاری نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد و متذکر شد: رانندگان در فصل زمستان شرایط زمستانی را لحاظ بکنند و با رعایت نکات ایمنی و مقررات، سفر ایمنی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی دستگاه‌های مربوطه برای اجرای هرچه بهتر طرح زمستانی در جاده‌های استان کرمانشاه، گفت: برای انجام این طرح آمادگی کامل وجود دارد و امکانات لازم در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس راه، هلال‌احمر و نیروهای راهداری با امکانات برف‌روبی به‌طور شبانه‌روز در جاده‌های استان کرمانشاه مستقر هستند و فوریت‌های پزشکی نیز با تمام توان انجام وظیفه می‌کنند.

وی همکاری مردم و اطلاع‌رسانی توسط رسانه‌ها را موضوع مهمی برای کاهش حوادث جاده‌ای دانست و عنوان کرد: طرح زمستانی امسال به‌ مدت سه ماه در جاده‌های استان کرمانشاه ادامه دارد.

به گفته رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، راه و شهرسازی و امداد خودرو آماده‌اند که به بهترین صورت به مردم استان کرمانشاه در سطح جاده‌ها خدمات لازم را ارائه بدهند.

انتهای پیام/2700/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول