اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان:

مأمور پلیس رشت رشوه 3 میلیون ریالی را رد کرد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مأمور وظیفه‌شناس پلیس رشت پیشنهاد رشوه 3 میلیون و 360 هزار ریالی متهمان مواد مخدر را رد کرد.

مأمور پلیس رشت رشوه 3 میلیون ریالی را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب نصیری در نشست بازرسی پلیس گیلان در تشریح چگونگی صحت عمل مأمور وظیفه‌شناس انتظامی رشت، اظهار داشت: گروه گشت یگان امداد به سرتیمی استوار یکم سیدجواد طلوعی و رانندگی گروهبان‌یکم ایمان عابدین‌پور در هنگام گشت‌زنی در نقاط آلوده حوزه استحفاظی در محله معلولان به یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه گشت مذکور برای بررسی و برطرف شدن ظن به وی دستور ایست داد، افزود: راننده خودروی مظنون بدون توجه به فرمان ایست از صحنه متواری شد.

نصیری خاطرنشان کرد: گروه گشت با هماهنگی مرکز و رعایت جوانب احتیاط پس از تعقیب و گریز پلیس موفق به توقف این خودرو شد و متهمان را دستگیر کرد.

به گفته وی؛ در بازرسی از وسیله نقلیه مذکور مقادیری تریاک کشف و ضبط شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد: سیدجواد طلوعی که سرتیمی گشت پلیس را به‌عهده داشت در حین انتقال سرنشینان خودرو به مقر انتظامی با پیشنهاد رشوه 3 میلیون و 360 هزار ریال برای رهایی از قانون مواجه شد که ضمن امتناع از گرفتن این مبلغ، مراتب را در حضور همکاران صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهمان کرد.

وی یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه برای سیر مراحل به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2300/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول