اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

بیمه مددجویان به منظور تحقق عدالت اجتماعی صورت می‌گیرد

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: هدف از بیمه مددجویان برقراری و تحقق عدالت اجتماعی است.

بیمه مددجویان به منظور تحقق عدالت اجتماعی صورت می‌گیرد

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای عملی کردن سیاست‌های این نهاد در زمینه تحقق عدالت اجتماعی، برخورداری بیشتر خانواده‌های مددجو و همچنین افزایش توان اقتصادی آنها اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سالانه قریب به 40 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان کمیته امداد و همچنین کمک به توانمندسازی آنها ارائه می‌شود، اضافه کرد: ارائه خدمات بیمه‌ای یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های خدماتی در حمایت از مددجویان است.

این مسئول با ارائه گزارشی از تعداد مددجویان بیمه شده توسط کمیته امداد استان زنجان ابراز داشت: طی هشت ماهه گذشته از سال‌جاری 6 میلیارد و 660 میلیون ریال برای بیمه مددجویان زنجانی هزینه شده است.

پناهی گروه هدف مستعد استفاده از این نوع خدمات را مجریان طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون بسیاری از واجدان شرایط از این نوع خدمات بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به سایر اقدامات این نهاد در حمایت از مددجویان، گفت: کمک به ارتقای سطح بهداشت جامعه هدف نیز از طریق پرداخت کمک هزینه‌های بهداشتی به مددجویان از جمله این اقدامات است.

این مسئول متذکر شد: ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان از طریق توزیع لوازم بهداشتی و آموزش چگونگی رعایت بهداشت دهان و دندان صورت می‌گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: طی آبان ماه امسال 482 میلیون ریال برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان کمیته امداد هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول