اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز بارش طی 48 ساعت گذشته

600 مسافر در راه مانده در زنجان اسکان داده شدند

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از اسکان 614 نفر از آغاز بارش‌ها طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: این مسافران در مدارس و مساجد اسکان داده شدند.

600 مسافر در راه مانده در زنجان اسکان داده شدند

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته در سطح استان زنجان اظهار داشت: این وضعیت جوی مشکلاتی را برای مسافران در محورهای مواصلاتی زنجان به وجود آورده بود.

وی از اسکان 614 نفر از آغاز بارش‌ها طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و افزود: این مسافران در مدارس و مساجد اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به پذیرایی صورت گرفته از مسافران در راه مانده ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر بیسکویت، خرما و نان در بین این مسافران توزیع کرده است.

این مسئول به واژگونی پیکان وانت در 75 کیلومتری آزاد راه زنجان – قزوین اشاره کرد و گفت: این حادثه در لاین جنوبی این اتوبان روی داده و یک مصدوم داشته که به مراکز درمانی منتقل شده است.

طاهری برخورد یک پژو با گاردریل را از دیگر حوادث روز پنجشنبه اعلام و اضافه کرد: نیروهای هلال‌احمر در محل حادثه حاضر شده و مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند ضمن اینکه این حادثه یک کشته داشته است.

وی از حضور ماموران در جاده فرعی روستای قراختلو خبر داد و ادامه داد: تیمی از هلال‌احمر فوتی این حادثه را منتقل کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان کمک به انتقال یک مورد برای زایمان را از دیگر اقدامات نیروهای هلال‌احمر طی 48 ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: این در راه مانده از روستای خشکه رود مسیر تهم بود که به بیمارستان منتقل شده است.

این مسئول با اشاره به ادامه ناپایداری‌های جوی در این استان اذعان داشت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر در آمادگی کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول