اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری کودکان فردوس خبر داد

عضویت 1500 کودک در کانون پرورش فکری فردوس

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 566 کودک و نوجوان فردوسی عضو کانون پرورش فکری این شهرستان هستند.

عضویت 1500 کودک در کانون پرورش فکری فردوس

اشرف دباغ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: حضور کودکان در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبب ارتقای دانش و حس همکاری بین کودکان و نوجوانان می‌شود.

وی به تعداد اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در این کانون یک‌هزار و 566 کودک و نوجوان عضویت دارند.

وجود 756 عضو تمدیدی کانون پرورش فکری فردوس

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 105 کودک به عضویت این مرکز درآمده‌اند، تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس در حال حاضر دارای 759 عضو تمدیدی هستند.

دباغ با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون چهار نمایشگاه با عنوان‌های مختلف در این مرکز فرهنگی فردوس برگزار شده است، اظهار داشت: افتتاح جشنواره چهره‌های ماندگار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در اردیبهشت‌ماه سال جاری و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در خرداد‌ماه سال جاری از جمله این نمایشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مهرماه سال جاری به مناسبت هفته ملی کودک و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در آبان‌ماه سال جاری به مناسب هفته کتاب از دیگر اقدامات  صورت گرفته در این مرکز است.

کسب رتبه دوم کشوری در بخش مشاعره رضوی توسط اعضای کانون پرورش فکری فردوس

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس با بیان این‌که اعضای این مرکز در تمام برنامه‌های رضوی شرکت فعال داشته‌اند، متذکر شد: این برنامه‌ها شامل داستان کوتاه رضوی، مشاعره و شعرخوانی رضوی، سرود رضوی، کتاب‌سازی رضوی، خاطرات زیارت، تصویر از یک حدیث، شعر رضوی، نمایشنامه‌خوانی  رضوی، نشریه‌نگاری کاغذی و الکترونیکی رضوی، کتابخوانی الکترونیکی رضوی، قصه‌گویی رضوی، نمادها و نشانه‌های رضوی، پرده‌خوانی رضوی و پژوهش های رضوی می‌شود.

دباغ افزود: در برخی از بخش‌های برنامه رضوی اعضای این کانون توانستند مقامات کشوری کسب کنند.

وی تصریح کرد: در بخش مشاعره و شعرخوانی رضوی دو نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس توانستند رتبه دوم کشوری را کسب کنند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس خاطرنشان کرد: همچنین در بخش پرده‌خوانی رضوی یکی از اعضا با کسب حداکثر امتیاز رتبه برتر عضو پسر و در بخش پژوهش‌های رضوی اعضای این کانون موفق به کسب رتبه سیزدهم کشوری شدند.

انتهای پیام/22481/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول