اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی:

بهترین روش تبلیغ پیامبر روش علمی بود

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: بهترین روش تبلیغ اسلام توسط پیامبر اکرم(ص) روش علمی بود.

بهترین روش تبلیغ پیامبر روش علمی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی ظهر امروز در جلسه صبح شعرخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: در روز مباهله شاهد برخورد پیامبر با مسیحیان هستیم.

وی با بیان این‌که پیامبر اکرم(ص) برای معرفی دین اسلام از روش‌های زیادی استفاده کردند، ادامه داد: ایشان در ابتدا مخفیانه به تبلیغ مبانی اسلام می‌پرداختند.

پیامبر مخفیانه نیز به تبلیغ می‌پرداختند

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی افزود: در آن زمان شرایط طوری بود که پیامبر به صورت مخفیانه و پنهانی به تبلیغ اسلام می‌پرداخت.

صمدی با بیان این‌که بعد از مدتی پیامبر دستور آشکار شدن تبلیغات اسلامی را گرفت، گفت: ایشان در هر مکانی قرآن خوانده و از این روش به تبلیغ اسلام می‌پرداختند.

وی با بیان این‌که پیامبر در تبلیغات خود خیلی اذیت می‌شد، اذعان داشت: در این شرایط به فعالیت خود برای تبلیغ ادامه می‌داد.

پیامبر از جنگ برای تبلیغات خود استفاده می‌کردند

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به روش‌های تبلیغ اسلام توسط پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: یکی از روش‌های او برای تبلیغ جنگ بوده است.

صمدی روش علمی را از دیگر روش‌های تبلیغ اسلام توسط پیامبر دانست و یادآور شد: این روش یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغ اسلام بوده است.

وی با بیان این‌که قرآن‌خوانی پیامبر نیز از روش‌های دیگر تبلیغ بوده است، متذکر شد: این روش بزرگترین روش بوده که بر قلب و روح مردم عربستان تاثیر می‌گذاشته است.

روش گفت‌وگو یک روش فرهنگی تبلیغ دین است

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی روش گفت‌وگو را یکی دیگر از روش‌های تبلیغ اسلام توسط پیامبر عنوان کرد و افزود: این روش یک نوع روش فرهنگی محسوب می‌شود.

صمدی با اشاره به مناسبت امروز یعنی بزرگداشت شاعر بزرگ قیصر امین‌پور خاطرنشان کرد: این شاعر انقلابی کتاب‌های زیادی داشته که برخی از آنها هم‌اکنون در کانون موجود است.

در پایان از برگزیدگان مسابقه نقاشی "سجاده من" تقدیر شد.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول