اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

مانور سراسری زلزله در قزوین به اجرا درآمد

با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی پانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در قزوین برگزار شد.

مانور سراسری زلزله در قزوین به اجرا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی پانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی پیش از ظهر امروز در دبیرستان دخترانه شاهد کوثر قزوین برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: عواقب و عوارض سوانح و بلایای طبیعی را می‌توان کاهش داد اما این امر مستلزم آموزش، یادگیری و مهارت‌آموزی است.

سالار قاسمی با بیان اینکه فلسفه برگزاری این مانور نیز آموزش مقابله با بلایاست، افزود: آموزش و پرورش برای بالابردن آگاهی دانش‌آموزان، گسترش فرهنگ آمادگی در برابر بلایا، افزایش توان واکنش سریع و صحیح نسبت به آن و همچنین برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌آموزان در خصوص پدیده‌های طبیعی و یادگیری چگونگی مقابله با آن تلاش می‌کند.

قاسمی عنوان کرد: اداره کل قزوین نیز به همین منظور در راستای ارتقای سطح آگاهی افراد، ضمن چاپ بنر و توزیع بروشور و پوسترهای آموزشی، آموزش چهره به چهره را در دستور کار خود قرار داده است.

در این مراسم منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، علی‌محمد آهنی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر، فتحعلی نجفی مدیرعامل شرکت گاز استان، سیدعلی شفیعی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و تعدادی از مسئولان و دانش‌آموزان نیز حضور داشتند.

در این برنامه پس از به صدا درآمدن زنگ زلزله، دانش‌آموزان با اجرای مانورهای مقابله با بلایای طبیعی و آتش‌سوزی آموخته‌های خود را در این خصوص به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/77011/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول