اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مانور سراسری زلزله و ایمنی در آمل برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، مانور سراسری ایمنی در برابر زلزله در 400 مدرسه شهرستان آمل برگزار شد.

مانور سراسری زلزله و ایمنی در آمل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سرپرست فرمانداری ویژه آمل صبح امروز در پانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در هنرستان شهید بهشتی آمل با اشاره به اینکه در این مانور 14 دستگاه خدمات‌رسان شرکت داشتند، اظهار داشت: دستگاه‌های آتش‌نشانی، آموزش و پرورش، شهرداری، شورای شهر، برق، آب، گاز، راهنمایی و رانندگی، مخابرات، نیروی انتظامی و هلال احمر حضور داشتند و بخشی از خدمات خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: هدف از اجرای این مانور جایگیری صحیح دانش‌آموزان و آمادگی‌ آنها در برابر زلزله بود.

شعبانعلی واحدی با اشاره به اینکه عبارت حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند را نباید فراموش کرد، تصریح کرد: زلزله نیز حادثه‌ای است که هیچ گاه خبر نمی‌کند و باید برای وقوع آن آمادگی داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه باید آموزش‌های لازم برای هنگام وقوع زلزله ارائه شود، بیان داشت: این آموزش‌ها موجب می‌شود اگر حادثه‌ای رخ دهد بتوانیم برای نجات جان خودمان و خانواده‌امان آمادگی داشته باشیم.

واحدی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید این آموزش‌ها را برای همیشه در سرلوحه کار خود قرار دهند و نحوه صحیح مقابله با حوادث را بیاموزند، گفت: دانش‌آموزان می‌تواند مبلغ خوبی برای آموزش‌های دیده شده در خانواده‌های خود نیز باشند.

به گزارش فارس، در این مانور نحوه جایگیری صحیح در هنگام زلزله، تخلیه مدرسه، نجات مصدومین، امداد نجات یافتگان، اطفای حریق، مقابله با سارقین، ارائه خدمات گاز، برق، آب و مخابرات در زمان حادثه و خرابی تمرین شد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول