اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

فریب در اردوگاه دشمن زیاد است / آمریکا در پی عهدشکنی

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در اردوگاه دشمن فریب و حیله زیاد است و باید مراقب رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

فریب در اردوگاه دشمن زیاد است / آمریکا در پی عهدشکنی

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، آیت‌الله سید احمد خاتمی در یادواره سرداران و 132 شهید این شهرستان با بیان اینکه همه کسانی که امروز در آرامش زندگی می‌کنند به برکت خون شهیدان است، اظهار داشت: امروز زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا اجرش کمتر از شهادت نیست و فلسفه مجلس اباعبدالله (ع) همین است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه عزاداری امام حسین (ع) در دهه اول محرم امسال باشکوه‌تر از هر سال در کشور برگزار شد، بیان داشت: بیعت با شهیدان یعنی زندگی کردن با نماز اول وقت.

خاتمی با تأکید بر اینکه نشستن پای ماهواره‌های دین ستیز و اخلاق ستیز خط شهیدان را از ما جدا و انسان را به اردوگاه یزیدیان نزدیک می‌کند، عنوان کرد: باید جوانان امروز بیدار باشند و از آنتن‌های شیطانی دشمن بپرهیزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای‌ گفت: ما به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم و اینها فرزندان ما هستند و هیچ‌گاه شرف کشور خود را نمی‌فروشند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در اردوگاه دشمن فریب و حیله زیاد است، باید مراقب رژیم جعلی صهیونیستی باشیم این رژیم جلاد ما را به رسمیت نمی‌شناسد و باید از صحنه حذف شود.

وی گفت: آمریکا در پی عهدشکنی است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، چشم آب نمی‌خورد اینها پای قرداد باشند، زیرا آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

خاتمی خاطرنشان کرد: ملت عاشورایی ایران زیر بار ذلت نمی‌رود، زیرا این ملت با عاشورا انس گرفته و با کربلا عجین شده و هیچ‌کس نمی‌تواند، ذلت را به مردم کشور ما تحمیل کند.

انتهای پیام/80005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول