اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

هجمه دشمن در مسائل فرهنگی متنوع است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: هجمه دشمن در بحث مسائل فرهنگی متنوع است.

هجمه دشمن در مسائل فرهنگی متنوع است

حجت‌الاسلام سید رضا مصطفوی امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) در آذر ماه سال 58 با اندیشه عمیق خود فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی با بیان اینکه تعداد بسیج در طول سال‌های پس از انقلاب در حال افزایش است، تصریح کرد: خدمات و فعالیت‌های بسیج در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس برای همه مردم به خوبی مشخص شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه تعدادی از مردم فکر می‌کردند که بعد از دوران دفاع مقدس به حضور بسیج نیاز نیست، افزود: امام خمینی (ره) در این زمان این افکار مردم را واهی و خیالی اعلام کردند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در هر زمان به وجود بسیج نیاز است، ادامه داد: اهمیت حضور بسیج بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس کمتر از جنگ تحمیلی نیست.

مصطفوی با اشاره به اینکه بسیج در طول این مدت ماموریت‌های محول شده را به نحو شایسته انجام داده، گفت: در هر برهه و زمانی از جمله عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، جنگ نرم و سخت نیاز به حضور بسیج است.

وی به تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ نرم ایجاد شده در کشورمان اشاره کرد و اذعان داشت: هجمه دشمن در بحث فرهنگی متنوع است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان متذکر شد: در این زمان نیاز است که فعالیت‌های بسیج نیز متنوع باشد و بسیج در هر زمان و مکانی برای مقابله با دشمنان خود را آماده کند.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول