اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

حاکم شدن فرهنگ بسیجی سپر دفاع از تیرهای توطئه دشمنان است

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ دفاع از نظام اسلامی و حق مسلم ملت ایران است و این فرهنگ ملت و نظام را از تیرهای توطئه دشمنان در امان می‌دارد.

حاکم شدن فرهنگ بسیجی سپر دفاع از تیرهای توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار حمزه فلاح صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج حقوقدانان سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان در سنندج با تبریک ایام گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نیرویی مخلص، فداکار و ایثارگر است که در برای دفاع از نظام اسلامی جان خود را اهدا می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: همین نیروی بسیجی در دوران دفاع مقدس چنان نامی از خود را برجای گذاشت که اکنون به عنوان الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

سردار فلاح افزود: تفاوت و تمایز ما با دیگر کشورهای جهان در الهی و اسلامی بودن نظام و برخورداری از رهبری مدبر و نیروی بسیج است که ایران را به کشوری با اقتدار در دنیا تبدیل کرده و اکنون حرف‌هایی برای گفتن داریم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در واقع یک فرهنگ ظلم‌ستیزی و خدمت صادقانه است که در وجود تمامی ملت ایران وجود دارد و همین فرهنگ موجب شده است تا در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کنیم و آنان را به کرنش در برابر ایران دربیاوریم.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: بسیجی مسئولیت‌پذیر و خادم واقعی است و بدون نظر به مباحث مالی در ارائه خدمت صادقانه و انجام وظایف محوله و حتی فراتر از آن هم کوتاهی نخواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به رسالت خطیر دستگاه قضایی، گفت: این مجموعه دارای روحیه و تفکر بسیجی هستند چراکه اگر تفکر بسیجی در اقدامات انجام شده نباشد کارها با نقص همراه است و این مجموعه نشان داده‌اند که کارهای آنان به درستی صورت می‌گیرد و همین رضایتمندی مردم بر این ادعا صحه می‌گذارد.

سردار فلاح در ادامه بسیجیان را اولین مدافعان نظام اسلامی دانست که بدون هیچ چشم‌داشتی پا در عرصه عمل می‌گذارند و با اعطای جان خود مانع از دست‌درازی دشمنان به نظام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: هرچند فشارهای داخلی و خارجی بر ملت ایران و انقلاب اسلامی وارد می‌شود اما ملت ایران با داشتن روحیه و تفکر بسیجی نمی‌گذارند که این فشارها آسیب‌پذیر باشد و آنها را به فرصت تبدیل می‌کنند کما اینکه تحریم‌ها را با استقامت و خوداتکایی پاسخ دادند.

انتهای پیام/79001/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول