اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تاکید کرد

احیای فرهنگ اسلامی، آگاهی و بازگشت به هویت اصیل بهترین راهکار مقابله با دشمن

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به نقش موثر زنان در مقابله با ناتوی فرهنگی، احیای فرهنگ ایران اسلامی، هوشیاری خانواده‌ها و بازگشت به هویت اصیل را بهترین راه مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن برشمرد.

احیای فرهنگ اسلامی، آگاهی و بازگشت به هویت اصیل بهترین راهکار مقابله با دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری بعدازظهر امروز در همایش بزرگ تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر که با حضور خواهران بسیجی و رجعت یافتگان به حجاب برتر در سالن همایش‌های ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه که دشمنان نظام با تهاجم و ناتوی فرهنگی ارزش‌های اسلام را مورد هدف قرار داده است، احیای فرهنگ غنی ایران اسلامی، هوشیاری خانواده‌ها برای مقابله با تهاجم غربی و بازگشت به هویت اصلی ایران اسلامی بهترین روش با ایستادگی در برابر تهاجمات دشمنان نظام است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی از فرهنگ اصیل اسلامی و ارزش‌های والایی برخوردار است و شیر زنان مومن و مجاهد ایران اسلامی با تربیت فرزندان صالح، بصیر و آگاه توطئه‌های دشمنان اسلام را بیش از پیش خنثی کرده و بار دیگر آن‌ها را ناکام و ناامید می‌کنند.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام از بین بردن دستاوردهای نظام را راهی برای رسیدن به توطئه‌های شوم می‌دانند و تمام توان خود را در این راستا متمرکز کرده‌اند.

نصیری تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی که رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف نسبت به آن هشدار دادند را از جمله ابزارها و وسیله‌های دشمنان نظام برای از بین بردن ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام برشمرد و تاکید کرد: زنان فهیمه ایران اسلامی تاثیرگذارترین و عمده‌ترین عناصر در مقابله با تهاجمات و ناتوی فرهنگی دشمن هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه تصریح کرد: زنان به همان میزان که توان سازندگی فرهنگی خانواده و جامعه را دارند به همین میزان هم می‌توانند سبب تخریب فرهنگ جامعه شوند، بنابراین انتظار از شیرزنان ایران اسلامی این است که همانند گذشتگان خود با الگوگیری از فرهنگ غنی اسلام و سیره پیشوایان دینی سبب تحکیم خانواده و شکل‌گیری جامعه‌ای سالم شوند.

این گزارش حاکی است، سخنرانی مریم رونیکا و پروین نیلجی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در ارتباط با حجاب برتر، بنیان خانواده، پوشش اسلامی و سبک زندگی اسلامی و تجلیل از مربیان و مبلغان حجاب برتر از دیگر برنامه‌های همایش بزرگ تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر بود.

انتهای پیام/2462/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول