اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مذهبی رسانه ملی:

توطئه و شبیخون دشمن برای انحراف نسل جوان جامعه است

مشاور مذهبی رسانه ملی با اشاره به هدف‌گذاری دشمن بر روی جوانان کشور، گفت: توطئه و شبیخون دشمن راهی برای به انحراف کشاندن نسل جوان جامعه است.

توطئه و شبیخون دشمن برای انحراف نسل جوان جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام غلامرضا رضازاده بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر، اظهار داشت: دشمنان می‌کوشند از طریق شبیخون فرهنگی جوانان را از ارزش‌های اخلاقی دور کرده و آنان را به انحراف بکشانند تا از این طریق بتوانند راحت‌تر به خواسته‌های خود دست یابند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و آگاهی بخشی به  آحاد جامعه به ویژه جوانان نقش موثری در خنثی ‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

مشاور مذهبی رسانه ملی خاطرنشان کرد: اگر این فرهنگ به درستی در جامعه تبیین شود، آحاد جامعه از گزند دشمنان دور خواهند ماند.

رضازاده با اشاره به ضرورت حفظ حجاب و عفاف از سوی زنان، بیان داشت: از آنجا که جایگاه زن در جامعه بسیار مهم است، یک اشتباه از سوی آنها یا یک کار نادرست در مورد آنها سبب آسیب به همه جامعه می‌شود، چراکه زنان نیمی از افراد جامعه و از نظر تاثیر به اندازه همه جامعه هستند.

وی به حیا و عفت حضرت زینب(س) و نقش ایشان در کربلا اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که حضرت خدیجه پیامبر اسلام(ص) را و حضرت فاطمه زهرا(س) امیرالمومنین(ع) را از غربت در آوردند، زینب کبری امام حسین(ع) را از غربت درآورد و کربلا را احیا کرد.

مسئول بسیج زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز با تأکید بر اینکه حجاب و پوشش بانوان همواره مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان بسیج زنان آگاهی دادن به زنان، پیرامون اهداف شوم دشمنان در رابطه با دوری جوانان از عفاف و حجاب است.

اعظم محمدی افزود: حضرت فاطمه(س)  و حضرت زینب(س) الگوهای مناسبی برای بانوان هستند که باید این الگوها را به درستی به جوانان معرفی کرد.

به گزارش فارس؛ در این همایش دو نفر از بانوان ایرانی مقیم آلمان که در سال‌های اخیر به حجاب گرویده و چادر را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده‌اند، به تبیین علل و سیر گرایش خود به این اصل دینی پرداختند و چادر را نماد مکتب حضرت زینب(س) معرفی کردند.

در این همایش همچنین از 40 نفر از بانوان فعال طرح چهره به چهره و پیشتازان رجعت به حجاب، با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/87007/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول