اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

خستگی‌ناپذیری بسیجیان دشمنان انقلاب را به ستوه آورده است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خستگی‌ناپذیری و روحیه اخلاص در تمام صحنه‌های انقلاب از سوی بسیجیان دشمنان نظام اسلامی را به نقطه تسلیم کشانده است.

خستگی‌ناپذیری بسیجیان دشمنان انقلاب را به ستوه آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آبرسانی اردبیل به همت بسیج سازندگی در روستای کنسول‌کندی اردبیل اظهار داشت: روحیه اخلاص و ولایت‌مداری و خستگی‌ناپذیر بسیجیان نه تنها در این 34 سال کم نشده است بلکه بر گستردگی و شکوه آن افزوده شده و بسیجیان امروز در اوج مظلومیت و بی‌ادعایی اجازه نمی‌دهند تا در عرصه ایثار و شهادت و اقتدار این ملت خدشه‌ای به وجود آید.

وی عنوان کرد‌: بسیجی نیاز به شناسنامه و کارت ندارد چراکه هر کس دلش برای نظام اسلامی بسوزد و تابع ولایت باشد، بسیجی است و باید بدانیم که سنگر دفاع ما در برابر تمام شیطنت‌های غرب و شرق سنگر دفاع از اسلام و حقانیت آن است و هرگز رنگ نمی‌بازد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در طول تاریخ انقلاب از بنی‌صدر گرفته تا فتنه‌گران سال 88 سعی کرده‌اند به جایگاه و منزلت بسیج ضربه‌ای مهلک و کاری بزنند اما در این عرصه نه تنها موفق نشدند بلکه حیثیت خودشان را نیز از دست داده‌اند.

بابازاده ادامه داد: بسیج به عنوان سرمایه عظمت و شرف این سرزمین همچنان در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب حاضر است و از هیچ یک از عرصه‌ها غفلت نکرده است.

این مسئول عرصه سازندگی را یکی از با برکت‌ترین عرصه‌های حضور بسیجیان توصیف کرد و گفت: کارهای خوبی در استان اردبیل به رغم محدودیت اعتباری صورت گرفته است که شاخصه آن کم‌خرج و پرثمر بودن آنهاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهیدان نبود هم‌‌اکنون ما در آسایش و آرامش نبودیم.

بابازاده یادآور شد: آبرسانی و انجام کارهای عمرانی توسط بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل به عنوان سربازان نظام و ولایت کارهای بسیار کوچکی در مقابل خون شهیدان و ایثارگران است.

این مسئول با اشاره به فداکاری‌های انجام شده در طول هشت سال دفاع مقدس توسط شهیدان و بیان خاطراتی از همرزمان خود گفت: اکنون وظیفه داریم در سنگر دیگری به مردم خدمت کنیم و این خدمات در مقابل خدمات شهیدان و ایثارگری‌های بسیجیان بسیار ناچیز است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود با دعوت تمامی اهالی روستاهای همجوار به همدلی و همبستگی خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و همدلی و پیروی از مقام معظم رهبری می‌توان کارهای بسیار بزرگی انجام داد و به خلق حماسه اقتصادی کمک کرد.

انتهای پیام/62001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول