اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین عنوان کرد

تشکیل شورای تربیتی آموزش و پرورش با محوریت امام جمعه قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: شورای تربیتی آموزش و پرورش با محوریت امام جمعه قزوین و سایر ائمه جمعه استان در آینده‌ای نزدیک تشکیل می‌شود.

تشکیل شورای تربیتی آموزش و پرورش با محوریت امام جمعه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار داشت: آموزش و پرورش در رشد شخصیت جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به وظایف آموزش و پرورش افزود: پرورش قوه خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان یکی از وظایفی است که آموزش و پرورش بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: برای کمک به پیشرفت و تعالی ایران همه کارکنان آموزش و پرورش باید با همکاری با یکدیگر زمینه رشد و بالندگی فرزندان کشور که آینده‌سازان این مرز و بوم به شمار می‌روند را فراهم کنند.

قاسمی تصریح کرد: تربیت دانش‌آموزان ولایتمدار، با نشاط و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین وظایف این نهاد به شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت تمام دستگاه‌ها باید تمام قد در خدمت آموزش و پروش باشند.

قاسمی با اشاره به اولویت برنامه کاری خود ابراز کرد: ارتقای منابع انسانی بر پایه خلاقیت و حرفه‌ای بودن، توسعه عدالت آموزشی و پرورشی در زمینه‌های مختلف مانند افزایش پوشش تحصیلی و کاهش تراکم دانش‌آموزی و ارتقای برنامه‌های آموزشی از جمله محورهای برنامه کاری بنده در این سمت است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌ها و رهنمودهای امام جمعه قزوین، ارتباط با ائمه جمعه استان و مدارس حوزه‌های علمیه، بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و روحانیون را یکی از اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: امیدواریم در دولت تدبیر و امید با همدلی و وحدت و به دور از مسائل حزبی و جناحی بتوانیم مسائل و مشکلات معلمان و دانش‌آموزان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/77010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول