اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی:

آموزش و پرورش نخبه برای آینده کشور تربیت کند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما در آموزش و پرورش از جوانان و نوجوانان نخبگانی الگو بسازید که برای نسل آینده کارساز باشند.

آموزش و پرورش نخبه برای آینده کشور تربیت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار با کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از اولیا دانش‌آموزان اظهار کرد: همه ارکان نظام تعلیم و تربیت در راستای طرح زیبای خانه، مدرسه و مسجد باید از خود همت به خرج دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت: شما در آموزش و پرورش با این طرح باید از جوانان و نوجوانان نخبگانی الگو بسازید که برای نسل آینده کارساز باشند.

وی فرزندان را نعمت‌های بزرگ پروردگار عطا کرده به پدران و مادران دانست و گفت: به همین جهت بر والدین است که با همکاری و همفکری با آموزش و پرورش در این طرح خوب و زیبا به تعالی فرزندان خود کمک کنند.

این استاد برجسته حوزه، مدرسه، خانه و مسجد را به یک مثلث تربیتی تشبیه کرد که مسجد در رأس اضلاع قرار دارد و دو ضلع دیگر در ذیل آن هستند.

وی گفت: انسان سه نیاز مهم عاطفی، فکری و روحی دارد که هر یک از این سه ضلع پاسخگوی آن هستند و در این میان مسجد حجت را بر علم تعیین می‌کند و عاطفه‌ها در این مکان مقدس نظام‌مند می‌شوند.

آیت‌الله ملک‌حسینی انسان تحقیر شده در دوره طفولیت را مظهر خشم و بزه دانست و گفت: فرزندی که در آغوش پدر و مادر و سایر بستگان پرورش پیدا کرده باشد احساس شخصیت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از ملزومات تربیت صحیح را لقمه حلال دانست و گفت: بسیاری از مشکلات به دلیل استفاده از لقمه حرام در خانه و ارتزاق فرزندان از این گونه رزق است که والدین باید نسبت به مضرات آن توجه کامل داشته باشند.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول