اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

تحقق 1396 تعهد اشتغال در شادگان

معاون فرماندار شادگان از تحقق یک هزار و 396 تعهد اشتغال در سال جاری دراین شهرستان خبرداد.

تحقق 1396 تعهد اشتغال در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان نعمت‌الله آلبوغبیش صبح امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شادگان برگزار شد اظهارکرد: تاکید بر ایجاد شغل و تلاش برای حل مسائل اقتصادی از مهمترین اهداف در نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بوده است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به سهم ادارات شادگان در تعهد اشتغال درسال‌جاری از تحقق 68 درصدی تعهد اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال ادارات شهرستان شادگان 2 تعهد هزا و 79 اشتغال دارند که تاکنون یک هزار و 396 شغل در شادگان در بخش‌های مختلف ایجاد شده است.

وی با اشاره به چهار ماه باقی‌مانده از سال 92 تصریح‌کرد: باتوجه به برنامه اعلام شده از سوی اداره کل تعاون و رفاه استان خوزستان خوشبختانه هم اکنون از جدول زمان‌بدی اعلام شده جلو هستیم و تلاش می‌کنیم بیش از تعهد اشتغال در شادگان، شغل ایجاد شود.

آلبوغبیش با اشاره به تشکیل جلسات جذب سرمایه‌گذار از مکلف کردن دو اداره صنعت، معدن، تجارت و جهاد کشاورزی شادگان برای  پیگیری راه‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه گذار خبر داد و خاطرنشان‌کرد: شهرستان شادگان در بخش صنعت نسبت به دیگر شهرهای استان عقب است و نیاز است ادارات مرتبط شادگان بویژه اداره صنعت، معدن، تجارت تلاش جدی در این زمینه انجام دهند.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به لزوم همکاری بخش تعاون در ایجاد اشتغال، انجام کار عملی در این بخش را خواستار شد.

وی همچنین با اشاره به استخدام بیش 180 نفر در آموزش و پرورش شادگان اضافه‌کر د: با احتساب 180 نفر استخدام شده در این اداره، آمار شهرستان شادگان در جهت تحقق اشتغال به نزدیک 80 درصد می‌رسد.

آلبوغبیش در پایان با اشاره به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اعلام کارهای صورت گرفته به مردم، همکاری مدیران ادارات با نشریات وخبرگزاری‌ها را خواستار شد.

همچنین در این جلسه، مدیران بانک ها و ادارات گزارشات خود را در حوزه اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در شادگان را ارائه کردند.

انتهای پیام/72008/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول