اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان متقاضی در هفته جاری خبر داد.

پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، از بهره‌برداری 28 واحد مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد همزمان با هفته بسیج در این استان خبر داد و اظهار کرد: 10 واحد از این تعداد در بانه، 9 واحد سقز، سه واحد در سروآباد، یک واحد در کامیاران، سه واحد در قروه و دو واحد نیز در دهگلان افتتاح می‌شود.

به گفته وی، اعتبار ساخت و خرید هر یک از این واحدهای مسکونی 20 میلیون تومان است که 12 میلیون تومان آن به صورت وام و مابقی نیز از محل آورده خود مددجو و کمک‌های خیرین تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از این واحدهای مسکونی در طول چند روز اخیر بهره‌برداری شده و مابقی نیز تا پایان هفته افتتاح می‌شود.

وی از ارائه خدمات مشاوره حقوقی به 100 مددجو در سطح استان همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: قبول معاضدت حقوقی 150 مددجو، ارائه خدمات مشاوره‌ای به 200 مددجو و ارائه آموزش‌های حقوقی به 100 مددجو از دیگر خدمات ارائه شده کمیته امداد استان در هفته بسیج است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و تربیتی در بین خانواده‌های زیرپوشش به‌ویژه جوانان و نوجوانان در کانون‌های فرهنگی و تربیتی ولایت و مجتمع خوابگاهی مرحوم آرامش و توزیع بسته‌های آموزشی و فرهنگی در بین خانواده‌ها و آغاز اجرای فاز سوم طرح نظام جامع آموزش خانواده‌ از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در طول هفته جاری بوده است.

به گفته موسی‌نژاد، برپایی نمایشگاه فرهنگی رشادت‌های بسیج در کانون‌های فرهنگی امداد در سطح استان و شرکت در مراسم عطرافشانی گلزار شهدا و حضور در همایش حماسه حضور از دیگر برنامه‌های امداد در هفته بسیج بوده است.

پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال

وی از پرداخت 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان متقاضی در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای 900 مددجو در سرفصل‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای بلندمدت، کارآفرینی و حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دبیرستانی و استاد شاگردی از دیگر اقدامات کمیته امداد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در استان بوده است.

پرداخت 150 مورد جهیزیه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: 150 فقره جهیزیه با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در طول هفته بسیج به نوعروسان زیرپوشش این نهاد در سطح استان اعطا شده است.

موسی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: بیش از 200 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه نیز در سرفصل‌های مختلف شامل، درمان، ودیعه مسکن، کارگشایی، کارانگیزی، تامین جهیزیه و خرید و احداث مسکن با صرف اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/79002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول