اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهاوند صورت گرفت

پرداخت 2 میلیارد تومان به بسیجیان در قالب طرح‌های اشتغالزایی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: طی دو سال اخیر بیش از 2 میلیارد تومان به بسیجیان در قالب طرح‌های اشتغالزایی در نهاوند پرداخت شده است.

پرداخت 2 میلیارد تومان به بسیجیان در قالب طرح‌های اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محسن امیدی عصر امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان کارآفرین شهرستان نهاوند اظهار کرد: از اهداف مهم و مؤثر بسیج ایجاد اشتغال و رونق تولیدات است زیرا بسیج خود را موظف به اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری می‌داند.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال در بین جوانان بسیجی، طی دو سال اخیر بیش از 2 میلیارد تومان در قالب طرح‌های اشتغالزایی به بسیجیان این شهرستان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: این مبلغ برای 196 نفر از بسیجیان اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد کرده و پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای 96 طرح در زمینه طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی نهاوند گفت: با توجه به اینکه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف مورد تهدید و تحریم دشمنان قرار گرفته، سپاه و بسیج باید برای عبور از مشکلات اقتصادی و ناکارآمد کردن تحریم‌ها به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای اجرای طرح‌هایی با اشتغالزایی بالا و افزایش تولید در کشور باشند.

امیدی ابراز داشت: از بسیجیانی که با دریافت تسهیلات توانسته‌اند برای خود و دیگران شغل مناسب ایجاد کنند با هدف ترغیب جوانان بسیجی کارآفرین قدردانی می‌شود.

فرماندار نهاوند نیز تفکر بسیج را همانند نسیم روح‌بخش و لطیف خواند که موجب امیدواری دوستان نظام و ناامیدی دشمنان شده است.

مجتبی مولوی با اشاره به پرداخت تسهیلات مناسب به بسیجیان واجد شرایط در نهاوند افزود: بسیج سازندگی نهاوند در دو عرصه ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به تعریف طرح‌هایی که در سطح شهرستان هنوز اشباع نشده‌اند، گفت: بسیج سازندگی با اجرای طرح‌هایی چون قالی‌بافی، پرورش ماهی، پرورش قارچ خوراکی، بلدرچین، تولید عسل و دامداری توانسته است زمینه اشتغال صدها نفر از جوانان بسیجی تحصیل‌کرده را در این شهرستان مهیا کند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اجرای سه پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای نهاوند طی سال جاری افزود: این پروژ‌ه‌ها شامل ساخت پل بین مزارع و روستا در روستای رزینی بخش خزل، احداث یک باب غسالخانه در روستای عسگرآباد و ساخت یک دهنه پل در یکی از روستاهای نهاوند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با 26 میلیون تومان اعتبار اولیه و با مشارکت خیران توسط بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/89016/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول