اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

برگزاری آموزش‌های تخصصی اشتغال ویژه مددجویان کنگان

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از برگزاری آموزش‌های تخصصی اشتغال ویژه مددجویان در شهرستان کنگان خبر داد.

برگزاری آموزش‌های تخصصی اشتغال ویژه مددجویان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در نشست مددجویان کمیته امداد کنگان اظهار داشت: توجه به فرزندان مددجویان و تاکید بر ادامه تحصیل آنها مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و کمک‌آموزشی در شهرستان برای مددجویان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از بازدید دانش‌آموزان کانون پیروان ولایت و نظام جامع کمیته امداد کنگان از کتابخانه شهر خبر داد.

شمس‌الدینی ابراز داشت: به‌مناسب هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای آشنایی دانش‌آموزان تحت حمایت با کتابخانه این شهرستان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید دانش‌آموزان با چگونگی کار در کتابخانه از ابتدای ورود کتاب به کتابخانه و نحوه امانت دادن کتاب آشنا شدند و در آخر با حضور در سالن مطالعه ضمن آموزش فرهنگ کتابخوانی در کتابخانه به مطالعه کتاب‌های مورد علاقه خود پرداختند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از برگزاری آموزش‌های تخصصی اشتغال ویژه مددجویان در شهرستان کنگان خبر داد و ابراز داشت: آموزش‌های تخصصی اشتغال موجبات توانمندی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان می‌شود.

شمس‌الدینی یادآور شد: کمیته امداد این شهرستان می‌کوشد تا با برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب دوره‌های آموزشی بلند مدت و کوتاه‌مدت برای حفظ و تقویت بیش از پیش عزت نفس و کرامت خانواده‌ها و همچنین ایجاد فرهنگ کار و تلاش را بین خانواده مددجویان توسعه ببخشد.

وی از بهره‌مندی 25 نفر از افراد جویایی کار از این آموزش‌ها خبر داد و گفت: مبلغ 36 میلیون ریال برای برگزاری این کلاس‌ها هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از چکاپ پزشکی رایگان قلب و عروق ایتام تحت حمایت در شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هزینه درمان بسیار بالاست، مددجویان و نیازمندان کمتر برای چکاپ به پزشکان مراجعه می‌کنند و زمانی که هم بیماری وخیم و هم از هزینه بالایی برخوردار است برای درمان اقدام می‌کنند.

شمس‌الدینی افزود: از این رو کمیته امداد این شهرستان چکاپ پزشکی را از گروه‌های مختلف افراد تحت حمایت انجام می‌دهد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول