اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال:

مجریان طرح‌های خودکفایی آموزش اشتغال ببینند

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: به مدت یک روز و بیش از 130 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته‌ امداد شهرستان خلخال از کارگاه آموزشی اشتغال و خودکفایی این نهاد در زمینه‌ دامپروری بهره‌مند شدند.

مجریان طرح‌های خودکفایی آموزش اشتغال ببینند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام علیقلی‌زاده عصر امروز در جریان برگزاری دوره آموزش اشتغال و خودکفایی در خلخال اظهار داشت: در این دوره‌ آموزشی اساتید و کارشناسان مجرب دامپزشکی مطالبی در مورد بهداشت دام، بیماری‌های مشترک انسان و دام، تب مالت، سل و همچنین بهداشت شیر و فرآورده‌های دامی به مجریان طرح‌های خودکفایی ارائه کردند.

وی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت‌های خانواده‌های نیازمند، ارائه‌ آموزش‌های لازم و تخصصی به آنها می‌تواند در راستای توانمندسازی آنان نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

علیقلی‌زاده خاطر نشان کرد: کمیته‌ امداد همواره سعی بر این دارد که اصولی‌ترین و شایسته‌‌ترین خدمات را نسبت به مددجویان تحت حمایت انجام دهد.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال در این خصوص اضافه کرد: بر همین اساس برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، تهیه و واگذاری مواد اولیه و همچنین رسیدگی و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌ اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های کاری این نهاد مقدس است، بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد بی‌بضاعت جامعه از مهمترین اهداف کمیته‌ امداد است.

بصیرت و ولایتمداری شاکله بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت هفته‌ بسیج نشست بصیرت‌افزایی با حضور رئیس بسیج اداری و کارگری شهید تندگویان خلخال و جمعی از کارکنان، بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین در کمیته‌ امداد برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال در سخنانی اظهار داشت: تقارن هفته‌ بسیج با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، تداعی‌کننده‌ فرهنگ مقاومت و پایداری است.

علیقلی‌زاده با اشاره به اینکه بسیج به عنوان بدنه‌ فعال ملت همواره در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده است، گفت: امدادگران کمیته‌ امداد نیز در تمامی صحنه‌ها در راستای احصا نیازهای اساسی خانواده‌های نیازمند همواره به صورت بسیجی‌وار در تکاپو هستند.

وی با اعلام اینکه پایگاه مقاومت کمیته امداد و حوزه‎ کارمندی شهید تندگویان سپاه شهرستان خلخال بالغ بر 11 میلیون ریال در قالب طرح مفتاح‌الجنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد مساعدت کرده‌اند، افزود: در هفته‌ بسیج، بسیجیان در دیداری صمیمی با خانواده‌های نیازمند با دلجویی از آنان مساعدت‌های خود را به صورت نقدی و جنسی اهدا کردند.

در ادامه‌ این جلسه رئیس بسیج اداری و کارگری شهید تندگویان سپاه ناحیه‌ خلخال نیز در سخنانی تصریح کرد: بسیج و بسیجی با فعالیت‌ها و برنامه‌های متعدد خود همواره در جهت محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان حضوری پرشور و گسترده دارد.

سرهنگ حفظ الله حیدری با اشاره به اقدامات شایسته‌ بسیج در مناطق محروم و صعب‌العبور منطقه خاطر نشان کرد: بسیجیان با شور و شعور حسینی در تمامی صحنه‌ها همواره برای آسایش و آرامش همنوعان خود در تلاشند.

وی در ادامه‌ سخنان خود یکی از ثمرات بزرگ بسیج را عزت‌مداری در جهان اسلام نام برد و اضافه کرد: بسیجیان باید تلاش کنند تا در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی عموم مردم برای انجام کارهای خداپسندانه گام‌های بلندتری بردارند.

حیدری در پایان سخنان خود با اشاره به حضور دشمنان در عرصه جنگ نرم بیان کرد: در این راستا تلاش می‌کنیم تا با برگزاری کلاس‌هایی بصیرت و تفکر ولایی را بالا برده و از نفوذ بیگانگان در منطقه جلوگیری کنیم که در همین راستا نشست‌های مختلف تخصصی برگزار شده و آگاهی‌های لازم به تمامی افراد منطقه و شهرستان ارائه شده است.

انتهای پیام/62007/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول