اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

امکان اشتغال زندانیان پس از آزادی باید فراهم شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و پیگیری‌های زندان و سایر نهادهای ذیربط امکان اشتغال زندانیان پس از آزادی از زندان باید فراهم شود.

امکان اشتغال زندانیان پس از آزادی باید فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان،عباسعلی شهریاری در بازدید از زندان مرکزی زاهدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب و پیگیری‌های زندان و سایر نهادهای ذیربط امکان اشتغال زندانیان پس از آزادی از زندان فراهم شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه زندان به عنوان محیطی اجتماعی باید بخشی از جامعه شهری محسوب شده و امکانات مطلوب بهداشتی، درمانی و فرهنگی، حمایتی برای آن در نظر گرفته شود خواستار همکاری نهادها، ادارات و دستگاه‌های ذیربط استانی برای کمک به اداره بهتر زندان‌های استان شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت‌ها و مضایقات مالی سنوات اخیر تلاش مدیریت و کارکنان زندان‌های استان را در اداره زندان‌ها با توجه کمبودها در خور تقدیر دانست و بیان داشت: مسئولان قضایی و زندان‌های استان باید ضمن انعکاس و اطلاع رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های خوب اصلاحی، تربیتی جاری در زندان‌ها مشکلات، نیازها و کمبودهای این حوزه را به اطلاع مسئولان ذیربط رسانده تا برای حل این مشکلات و نیازها چاره جویی شود.

وی آمادگی خود را برای پیگیری موارد عنوان شده از طرف مدیرکل زندان‌های استان در خصوص کمبود اعتبارات سازمانی، بیمه درمانی مددجویان و سربازان وظیفه زندان‌ها در سطح استان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

شهریاری در جمع مددجویان با اظهار تأسف از حضور مددجویان در زندان اظهار امیدواری کرد: زندانیان با استفاده از امکانات و برنامه‌های فرهنگی، تربیتی زندان بتوانند ضمن اصلاح زمینه بازگشت سالم خود به جامعه را فراهم آورند.

وی در بازدید از کانون اصلاح و تربیت زاهدان نیز با حضور در کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های فنی و حرفه ای با مددجویان این مرکز دیدار و اظهار امیدواری کرد: با توجه به وجود مددجویان زیر 18 سال در کانون اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی بتواند زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان را به جامعه فراهم کند.

انتهای پیام/75005/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول