اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم خبر داد

اختصاص اعتبار 150 میلیون ریال برای امامزاده محمود (ع) ارشت

رئیس اداره اوقاف طارم از اختصاص اعتبار 150 میلیون ریالی برای انجام اقدامات عمرانی در امامزاده محمود (ع) ارشت خبر داد.

اختصاص اعتبار 150 میلیون ریال برای امامزاده محمود (ع) ارشت

نعمت احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره اوقاف شهرستان طارم در راستای بازسازی و تعمیر امامزادگان این شهرستان اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور تعمیر، بازسازی و خرید ضریح برای امامزادگان اذعان داشت: همچنین در صورت اختصاص مبلغی از اعتبارات سازمانی نیز اقدامات لازم در زمینه انجام عملیات عمرانی و همچنین ساخت و ساز صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره در راستای بازسازی و انجام عملیات در امامزادگان اذعان داشت: اخیراً نیز 150 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمانی برای ساخت امامزاده محمود (ع) ارشت اختصاص یافته است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ساخت و ساز و انجام عملیات عمرانی در این امامزاده در مرحله اسکلت‌بندی است.

احمدی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در امامزادگان شهرستان طارم افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف از دیگر اقداماتی است که توسط این اداره صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای بیش از 35 برنامه فرهنگی در امامزادگان به منظور تبدیل بقاع به قطب فرهنگی صورت می‌گیرد، اذعان داشت: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی در راستای عمل به فرامین رهبری در زمینه جذب جوانان به این مکان‌های مقدس صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان طارم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده از سوی اداره اوقاف شهرستان طارم، گفت: هدف اصلی اجرای برنامه‌های مختلف در این هفته ترویج سنت حسنه وقف در بین تمام‌ آحاد جامعه است.

انتهای پیام/73005/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول